Kjøpe Apple Watch i Paris

Kjøpe Apple Watch i Paris

Innleggav mortengutt » lør 04.04.2015 11:56

Hei,

Fant ingen undergruppe for Apple Watch så poster i denne gruppen, håper det er ok.

Jeg lurte litt vedrørende kjøp av Apple Watch i Paris. Jeg tenkte forhåndsbestille når de åpner for det via den franske Applesiden og hente den når jeg er på ferie i Paris 24/4. Men tror/vet noen som den vil komme med norsk språk/funke i Norge? Jeg vil jo tro, slik med iPhone, iPad og iPod, at den har norsk språkpakke bygget inn i softwaren, men siden dette er 1.gen klokke vet man jo ikke helt hva Apple har tenkt/gjort denne gang.

Hva tror ekspertene her inne da? :)

Takk for hjelp
medlem i 222 måneder
 

Re: Kjøpe Apple Watch i Paris

Innleggav admin » lør 04.04.2015 12:03

Veldig vanskelig å si ettersom en god del av Apple Watch jo er avhengig av Siri og Siri er foreløpig ikke på norsk, men det antas jo at Siri lanseres på norsk under årets WWDC. Siri sin diktering er derimot allerede på norsk.

Normalt har jo Apple lansert på alle språk uavhengig om produktet selges i Norge, men det er jo litt annerledes når klokka er så avhengig av Siri. Jeg vil uansett anta at det går greit å oppgradere programvaren til norsk når det kommer. Det ser jo ut til at Apple vil lansere Apple Watch i Norge i løpet av 2015.

Erfaringsmessig tror jeg den leveres med norsk språk ;)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 


Returner til Diverse maskinvare og nettverk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]