SMTP og Netcom

SMTP og Netcom

Innleggav Govva » tir 06.09.2016 8:44

Hei. Jeg har internettilkobling via telia (Det som var netcom før), men har siden jeg gikk over til Telia hadd problemer med utgående mail SMTP. Har prøvd å følge oppskriftene jeg har funnet på nett men får ikke sendt ut via netcom sin SMTP. Får følgende svar "Insufficient system storage" Har prøvd å kontakte telia men dem skylder på min domene leverandør som er "fastname" og ved kontakt med fastname så sier de at jeg må kontakte telia. Er det noen der ute som har samme problemer med telia (netcom) og som eventuellt har en løsning på dette..

Redigert:
problemer er løst. Netcom/ Telia har ikke lengere SMTP server. Måytte bruka fastname sin server...

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Re: SMTP og Netcom

Innleggav Nikolay » tir 06.09.2016 20:18

Det er vel helt normalt å bruke e-postleverandørs servere? Med mindre du bruker POP, men hvem bruker det i disse dager liksom?

Brukerens avatar
medlem i 122 måneder
 

Re: SMTP og Netcom

Innleggav Govva » tir 06.09.2016 21:32

Så betryggende å vite at det finnes så kloke mennesker der ute. Hva skulle vi ha gjort uten dere, vi som ikke skjønner oss på slikt...

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Re: SMTP og Netcom

Innleggav monica1970 » ons 07.09.2016 22:37

Dessverre opererer ikke Telia med mail lengre. De har gått bort fra mailtjenester.Skulle de likevel ha den tjenesten tilbake hadde det vært hyggelig.
medlem i 225 måneder
 


Returner til Diverse maskinvare og nettverk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron