Ny Mac Pro 24. sept?

Diskusjon rundt Apples Mac Pro

Ny Mac Pro 24. sept?

Innleggav macHooligan » fre 22.09.2006 12:52

Har noen hørt eller gjort seg opp en formening om hva som kan bli servert av Mac Pro-oppgraderinger den 24. september? Jeg klarer ikke å holde ut og vil hente en boks i dag! Vil det bli snakk om en octa core eller kanskje andre heftige saker? Eller kanskje bare en ny versjon av Aperture?

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav NickFalk » fre 22.09.2006 12:57

Aperture og Macbook Pro er svært sannsynlig.

Mac Pro er heller usannsynlig, det er jo ikke lenge siden maskinene ble lansert...

Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Slutt å mase nå da!

Innleggav maccyboy » fre 22.09.2006 13:00

Hehe. Folk er så masete angående hva Apple lanserer eller ikke, og spør som om det faktisk er noen her på forumet som faktisk vet alt. Men tingen er at apple har alltid vært hemmelighetsfulle og inntil de dagene hvor de faktisk har lanseringer, så forblir alt rykter.

Så skaff deg litt tålmodighet. Er snakk om 2 usle dager ;)
Sist endret av maccyboy den fre 22.09.2006 13:02, endret 1 gang
medlem i 213 måneder
 

Innleggav macHooligan » fre 22.09.2006 13:01

Det er sant. Apple vet virkelig å holde sine kunder på pinebenken med disse show-off-presentasjonene. Alt var så mye enklere i gamle dager, da men bare kjøpte den raskeste PCen i sjappa... Nå om dagen skjer kan man jo risikere å sitte med skjegget i postkassen bare timer etter kjøpet. :-!

Når det er snakk om å brenne av 43 tusen spenn for en ny hverdag, er tålmodighet et fremmed begrep.

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav Twinrehz » fre 22.09.2006 13:07

Hjelpe meg, skal du bruke 43 store på datamaskin?
medlem i 219 måneder
 

Innleggav macHooligan » fre 22.09.2006 16:06

Jepp! Har nettopp gjort handelen :-D Går nå og venter på en Mac Pro og 30". Maskinen kommer om ca. 1 time levert på døren fra Mac Butikken. Gjett hvem som gleder seg til kvelden?

43 store er jo tross alt ikke store summen. Fremdeles mangler RAM, Bluetooth, trådløst nettverk, Photoshop... Titusenlappene FYKER ut når man konverterer fra PC. Adobe-pakken alene koster jo 17.000,-

Privat har jeg en Powerbook 12" 1.33, så jeg er litt mer tilbakeholden utenom jobben ;)

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav macalao » fre 22.09.2006 16:16

Legg ut bilder når den kommer så vi får se :-D

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav macHooligan » fre 22.09.2006 21:01

Å store Jemini!!! Mac Pro er herlige saker for en som er vant til Powerbook! Maskinen tok ca. 1 time på å flytte over stuff fra PB´en og er nå i full gang med å importere bilder i Aperture. Skal si ting går unna med fire kjerner, gitt... Det eneste jeg reagerer på er at Powerbooken booter nesten dobbelt så fort som den nye. How come?

Bilder? Av maskinen? Det er en streit Mac Pro... Er det kontoret mitt dere vil ha bilder av?

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 


Returner til Mac Pro



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron