Billigst å kjøpe MBP13?

Diskusjon rundt Apples Mac Pro

Billigst å kjøpe MBP13?

Innleggav arildsd » ons 06.07.2011 21:19

Hei,

Har bestemt meg for å skaffe meg en MacBook Pro 13" neste uke. Så lurte på hva som lønner seg. Tenkte å bruke studenttilbudet som Apple har, får 799,- i rabatt ifh- til om jeg skulle kjøpt den på Lefdal/Elkjøp + jeg får gavekort på 550,- som kan brukes i App/iTunes-store. Virker som et greit tilbud egentlig bortsett fra én ting;

Har jeg reklamasjonsretten på 5 år om jeg kjøper fra AppleStore, eller blir jeg sittende med skjegget i postkassa etter kun 1 år med mindre jeg kjøper AppleCare i tillegg?
Lurte også på om jeg får norsk-layout på tastaturet om jeg kjøper i AppleStore?

Takk på forhånd!

edit; ser denne er feilpostet så om moderator kunne flytte tråden til riktig kategori så er det flott.

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: Billigst å kjøpe MBP13?

Innleggav freddjoh » ons 06.07.2011 21:25

Har jeg reklamasjonsretten på 5 år om jeg kjøper fra AppleStore, eller blir jeg sittende med skjegget i postkassa etter kun 1 år med mindre jeg kjøper AppleCare i tillegg?

5 år, akkurat som på Elkjøp!

Lurte også på om jeg får norsk-layout på tastaturet om jeg kjøper i AppleStore?

Javisst!

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: Billigst å kjøpe MBP13?

Innleggav arildsd » ons 06.07.2011 23:23

HERLIG :D Da blir det nok fra AppleStore ja neste uke, regner med de sender ut rimelig fort uansett og de pleier å bruke enten UPS ekspress eller TNT til å frakte så da går det vel ikke mange dagene før den er på døra, om det er som med iPhone.

Takker for raskt svar :)

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 


Returner til Mac Pro



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]