Nettverksproblemer

Diskusjon rundt Apples Mac Pro

Nettverksproblemer

Innleggav bernt041290 » man 29.08.2011 14:40

Hei!

Har hatt litt nettverksproblemer det siste døgnet. Kjøpte en ruter som jeg konfiguerte (flyttet inn i ny leilighet). Ettersom det er første gang jeg har konfiguert en ruter på egenhånd tok det en stund, men fikk fiksa til slutt med WEP-passord og alt. Vi er tre stk i leiligheten, og det trådløse fungerte fint hos alle i begynnelsen. Det siste døgnet har det dog skrantet på min Macbook pro. Plutselig finner ikke macen min det trådløse nettet, og når den først finner det er det låst, og passordet som jeg selv la inn (har dlink ruter) fungerer ikke(!). Noen ganger når jeg restarter ruteren finner den dog plutselig nettet. Det fungerer fint hos de to andre i leiligheten, helt uten problemer. Det gjør jo at jeg dessverre tror at problemet ligger på min mac. Kan det være noe galt med nettverkskortet? er det noen som har noen erfaring med lignende problem? Hendelsesforløpet jeg beskriver høres kanskje litt spesielt ut, men det er altså slik det har vært. Nå har det forresten fungert fint i 1 time..
medlem i 178 måneder
 

Returner til Mac Pro



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]