Magic Mouse konfigurering

Diskusjon rundt Apples Mac Pro

Magic Mouse konfigurering

Innleggav Floffy » tor 03.05.2012 11:54

Hey!

Sliter med å få konfigurert magic mouse med mac pro. Den finner enheten via bluetooth, men når jeg skal inn i systemvalg/mus for å konfigurere så dukker den ikke opp. Jeg har prøvd et tredjeparts software, men da kommer det opp at den ikke finner noe magic mouse.

Jeg får brukt musen, men scroll og touchfunksjonene på musen virker ikke.

Noen som har erfaring med dette? Jeg kjører Snow leopard og har alle de siste oppdateringene.
medlem i 169 måneder
 

Re: Magic Mouse konfigurering

Innleggav njadve » tor 03.05.2012 13:17

Klikk deg inn i Systemvalg>Mus og se om du ikke må aktivere funksjonene mauelt. Mener å huske at de er opt-in og ikke opt-out...

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: Magic Mouse konfigurering

Innleggav Floffy » tor 10.05.2012 9:43

njadve skrev:Klikk deg inn i Systemvalg>Mus og se om du ikke må aktivere funksjonene mauelt. Mener å huske at de er opt-in og ikke opt-out...


Hvordan gjøres dette manuelt ifra systemvalg? Er ingen funksjon utenom konfigurering av Bluetooth Mus, og her dukker ikke magicmouse opp
medlem i 169 måneder
 

Re: Magic Mouse konfigurering

Innleggav njadve » fre 11.05.2012 11:28

Får du ikke brukt musen i det hele tatt, eller er problemet at funksjoner som scroll osv ikke funker? Hvis det er det siste så klikker du her i Systemvalg:

Bilde

Hvis du ikke får koblet til i det hele tatt så er jeg litt mer usikker. Mener å huske ett eller annet om at du kunne trykke av/på-knappen rett ned og holde den en stund. Jeg vet noen som har gjort dette i lignende situasjoner, og det har visst funket...

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 


Returner til Mac Pro



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron