Hvordan slette innhold på mac mini?

Diskusjon rundt Apples iMac

Hvordan slette innhold på mac mini?

Innleggav TheRealChristoffer » tir 23.10.2012 20:52

Skal benytte meg av angreretten på expert og kjøpe den nye mac minien. Nå tar jeg timemachine sikkerhetskopi og så slette all data. Hva er beste alternativet?

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Hvordan slette innhold på mac mini?

Innleggav jerry.c.bush » tir 23.10.2012 21:33

Hold nede ALT-tasten når du starter maskinen etter backup, velg Recovery, velg å bruke Diskverktøy. Velg harddisken og velg slett. Da er maskinen slettet.

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Hvordan slette innhold på mac mini?

Innleggav TheRealChristoffer » tir 23.10.2012 21:43

Tror jeg lar gutta expert gjøre det og bare fjerne passord og icloud kontoen. Det skal holde det vel så ingne snoker?

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Hvordan slette innhold på mac mini?

Innleggav budbringeren » tir 23.10.2012 22:30

TheRealChristoffer skrev:Tror jeg lar gutta expert gjøre det og bare fjerne passord og icloud kontoen. Det skal holde det vel så ingne snoker?


Det kommer jo ann på hva du har i macen, for det hjelper jo ikke å fjerne iCloud og passord om du har private bilder f,eks lagret i hardisken.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Re: Hvordan slette innhold på mac mini?

Innleggav TheRealChristoffer » tir 23.10.2012 22:33

De er allerede slettet, hadde kun 39'bilder på,den og expert skal slette alt uansett:p. Har ikke tid til å fabrikkstille helt:p

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 


Re: Hvordan slette innhold på mac mini?

Innleggav TheRealChristoffer » søn 04.01.2015 15:20

vekker denne igjen da jeg nå skal selge min mac mini. hvordan slette alt på mac minien og få en clean install
jerry.c.bush skrev:Hold nede ALT-tasten når du starter maskinen etter backup, velg Recovery, velg å bruke Diskverktøy. Velg harddisken og velg slett. Da er maskinen slettet.


hvis jeg gjør dette, hvordan legger jeg in nytt OS?


glem det fant ut:D

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 


Returner til Mac mini



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]