PowerMac G4 Cube strømforsyning?

Diskusjon rundt eldre Apple-maskiner

PowerMac G4 Cube strømforsyning?

Innleggav Firestone » fre 07.12.2007 21:19

Fantastisk morro dag på jobb i dag. Plutselig kom det en mann inn døra med en PowerMac G4 Cube i en plastpose og spurte om dette var noe å ta vare på.

Holdt på å ramle av stolen da jeg så dette. Han hadde tenkt å bruke den til fotoredigering opprinnelig, men så manglet den både tastatur, mus og strømforsyning. Sa meg villig til å prøve å se litt på nettet etter en til han, men det har ikke lyktes meg å finne noe annet enn et par annonser på eBay.

Prøvde å ringe Apple, men de hadde ikke noe sånt liggende i følge salgs-nummeret i allefall.

Noen som har tips på hvor jeg kan få tak i strømforsyning til den? Enten ny eller brukt.
Fyren sa at hvis den ble dyrt så var det bare å glemme. Spurte hva han hadde gitt for den, og fikk vite at han hadde gitt usle 200 kr for den. Sa til fyren at jeg ville gjerne kjøpe den hos han hvis han ikke var villig til å koste på den en ny PSU, samt ny hd osv :)

Er jo ikke hver dag det kommer ramlende noe så stilig som en Cube fra himmelen :)

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: PowerMac G4 Cube strømforsyning?

Innleggav Ogga » fre 07.12.2007 23:33

eBay er nok ditt beste alternativ, men du må nok regne med å gi minst 500 kroner.

Evt. kan du jo slenge inn en annonse på brukt1.

Det er en meget sweet maskin, men tiden har nok løpt i fra den gode gamle Cube'n.
medlem i 222 måneder
 


Returner til Eldre maskiner



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]