Utrolig

Diskusjon rundt Apples iBook

Utrolig

Innleggav reidar_rose » lør 01.08.2009 15:21

Kjøpte min iBook G4 med 1.5 RAM i 2005.
Den har gått 24/7 - nesten. Aldri noe tull. Bruker Office for mac. Men jeg bruker en hel del andre programmer.. I 4 år har den ikke hatt noen feil. Imponert. Bra kvalitet !

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: Utrolig

Innleggav Dorkfish » lør 01.08.2009 15:29

PowerPc mac'ene er i mine øyne de aller mest stabile og pålitelige maskinene jeg noensinne har hatt. Har fortsatt en Cube G4 og en iMac G4 som tikker og går som klokker.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Utrolig

Innleggav reidar_rose » lør 01.08.2009 15:53

Enig med deg.

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: Utrolig

Innleggav yrjar » lør 01.08.2009 15:58

Har selv en Powerbook 12" fra 2004 som enda går som en klokke. Var denne maskinen som fikke meg til å konverter fullstendig over til mac. Riktignok er det en DVD-plate som har kilt seg fast. Etter utallige forsøk har jeg helt gitt opp med å prøve å få den ut. Til tross for dette er maskinen i bruk daglig og er alltid med når jeg er ute og reiser. Selv om det er begrenset hva slags arbeid jeg kan gjøre på maskinen funker den fint til mellomlagring av foto under reiser og surfing på nettet. Skulle bare ønske at det fantes muligheter til oppgradering av hardware på disse gamle traverne slik at de kunne holde tritt med nyere programvare.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Re: Utrolig

Innleggav arntss » lør 01.08.2009 16:04

Har nettopp solgt min Mac mini PPC 1,5GHz. Dette var en utrolig stabil maskin. Og den også på 24/7 og brukt som server i tillegg til mediesenter. Aldri noe krøll. Kjempemaskin.

I tillegg nesten lydløs, men bare nesten. Hører nok noe forskjell fra den og til en 1,83GHz Intel. Men ikke mye.

arntSS

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 


Returner til iBook



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]