Blå vannrette linjer på skjermen ved oppstart.

Diskusjon rundt Apples Powerbook

Blå vannrette linjer på skjermen ved oppstart.

Innleggav Cyanina » søn 01.03.2015 22:26

Hei!

Jeg har en tre år gammel PowerBook 17 tommer. Det har vært problemer med maskinen lenge, men jeg har ikke kunnet levere den inn pga studier. Problemene oppsto først og fremst i forbindelse med jobbing i Photoshop, illustrator og indesign. Og ved tilkobling til tv'n. Noe som får meg til å tro at det er ett skjermproblem...? Når Mac'n krasjer deler gjerne skjermen seg, slik at den starter midt på og fortsetter inn fra høyre. Samt flimring og tynne striper over den venstre siden (som egentlig skulle vært høyre side).

Nå får jeg ikke logget meg på i det hele tatt. Når jeg skrur på maskinen får jeg blå loddrette linjer over hele skjermen og når jeg logger meg på ender jeg opp på en helt hvit skjerm og etter ett minutt eller så skrur maskinen seg av.

Etter oppdateringen til Yosemite har problemene blitt verre og jeg får ikke lenger oppstartslyd (virker ikke som maskinen skrur seg helt av?) og ved innlogging har jeg en loading-linje under bilde av meg som andre ikke har.

Noen som har en quick-fix eller vet hva dette skyldes og hva det vil koste å reparere?

Håper noen kan hjelpe meg!!

Takk. :)

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Re: Blå loddrette linjer på skjermen ved oppstart.

Innleggav Cyanina » tir 03.03.2015 12:18

Blå loddrette skulle det stå i emnefeltet! Loddrette! Jeeez... :-P

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 


Returner til Powerbook



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere