Utdatert G4, hva skal man gjøre med den?

Diskusjon rundt Apples eldre bærbare

Utdatert G4, hva skal man gjøre med den?

Innleggav Quebono » man 16.12.2013 0:50

Jeg har en ganske så utdatert 12" 1,33ghz G4 liggende. Og jeg lurer på hva som kan være lurt å gjøre med den. Jeg kan komme på en del kanskje ikke fult så lure ting, som å lage turutstyr av titanlokket osv. Eller er det like greit kanskje? Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre med den. Noen som har noen formening om hva som kan være lurt å gjøre med den?
medlem i 191 måneder
 

Re: Utdatert G4, hva skal man gjøre med den?

Innleggav ch_knapp » man 16.12.2013 2:48

Bruke den som mediaserver, eller donere den til en slektning som er gira på data men ikke har egen.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Re: Utdatert G4, hva skal man gjøre med den?

Innleggav njadve » man 16.12.2013 9:13

Jeg har en likedan 1,5Ghz som jeg for tiden har stående på kjøkkenbordet til musikkavspilling. Fordelen for min del er at jeg kan koble til en DAC, noe jeg ikke kan med iPad eller iPhone, og dermed kan jeg bruke de store hodetelefonene mine...

Er det forresten noen som har prøvd å sette i SSD i en slik maskin? Hvilken effekt vil dette ha?

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Utdatert G4, hva skal man gjøre med den?

Innleggav Quebono » man 16.12.2013 23:03

Man kan altids gi den vekk, men den blir vel mest til irritasjon kan jeg tenke meg.

Man kan koble dac til iphone og ipad. Se her f.eks http://www.lydogbilde.no/nyheter/baerba ... -iphone-5s

Jeg ser at apple har et innleveringsprogram. Noen som kjenner til dette, og har en formening om hvor mye man kan få igjen for en slik maskin?
medlem i 191 måneder
 


Returner til Eldre bærbare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]