mTraining App (Mitt første program)

mTraining App (Mitt første program)

Innleggav Millad » fre 04.04.2008 16:29

Hei alle sammen :)

Jeg har jobbet en del med dette programmet, og nå er den klar men jeg lurer på hva dere synes om den.

Denne programmet gjør at du legger til når du trente og hva du trente. Jeg pleier å glemme selv hva og når jeg trente. Men bestemte å lage en for meg selv istedet for å bruke iWork eller Numbers eller betale for en.

Jeg tenkte å legge til notat felt og mange andre ting etterhvert. Men jeg vil gjerne høre hva dere synes.

Jeg håper dere kommer til å like den. Programmet har en enkel GUI.

Jeg brukte Java (Eclipse) for de som lurer på det.

Tusen Takk !

http://millad.net/downloads/mTrainingApp2.zip
fixed permission
Sist endret av Millad den fre 04.04.2008 16:42, endret 2 ganger.

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Re: mTraining App (Mitt første program)

Innleggav sparmeg » fre 04.04.2008 16:32

Har ikke tilgang til å laste det ned

chmod 777
medlem i 194 måneder
 

Re: mTraining App (Mitt første program)

Innleggav moffoffo » fre 04.04.2008 16:36

eller chmod 755 om du vil...

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: mTraining App (Mitt første program)

Innleggav sparmeg » fre 04.04.2008 16:53

JEg kunne tenkt meg en "i dag"-knapp. Slik at jeg ikke trenger trykke in datoen.

Ville heler hatt en kalender hvor en kan velge datoen, istedenfor å skrive den inn.

Kunne kanskje gjort det slik at installeringen var å kopiere programmer over i programmappen, enn å gå gjennom hele installeringsveiviseren.

Kanskje du skulle lagt inn forskjellige treningsøvelser og intervaller for de. At du heller velger hvilke øvelser du har hatt på forskjellige muskelgrupper.
Kunne tenkt meg heller et slikt program. Personlig har jeg liten nytte av dette programmet. Setter en seg ukentlige mål på hva en skal trene og heller hvilke øvelser en skal ta. Jeg syns det er viktigere å komme gjennom øvelser enn hvor lenge jeg har trent hver muskel.

Men det kommer kanskje i neste versjon av programmet. Venter i spenning.
medlem i 194 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]