Overføringsassistent

Overføringsassistent

Innleggav Hall11 » man 14.04.2008 23:17

Fikk min flunkende nye Mac Pro i hus i dag 8-) og forsøkte å benytte overføringsassistenten til å flytte alt av kontoer, etc fra min gamle Mac Mini over til det nye beistet. Da jeg startet opp den nye maskinen, manglet imidlertid én konto. Det var litt synd siden det var denne kontoen jeg var mest interessert i å flytte over til den nye maskinen. Dersom jeg går inn via Finder, finner jeg imidlertid alle dataene til den nye kontoen der. Noen som forstår hva problemet kan være?

Jeg så ellers at den hadde flyttet over mine applikasjoner også. Men da jeg klikket på én av dem, hadde den tydeligvis ikke fått med seg registreringsnøkkelen. Må disse legges inn manuelt for alle mine gamle applikasjoner? Ellers er det kanskje et problem at jeg flytter applikasjoner fra en gammel G4 Mac Mini til en ny Mac Pro Intel-maskin?

Hall
medlem i 225 måneder
 

Re: Overføringsassistent

Innleggav stormx » man 14.04.2008 23:25

Jeg vet ikke angående den forsvunnede brukerkontoen, men når det gjelder applikasjoner som flyttes fra ppc til intel, vil jeg tro det kan oppstå en del komplikasjoner ja. Det skal imidlertid ikke være så stort problem siden de fleste universal binary programmene legger inn både intel og ppc filene til programmet.

Må forresten gratulere med en sabla oppgradering! ;)
medlem i 210 måneder
 

Re: Overføringsassistent

Innleggav oyoy » man 14.04.2008 23:52

Norske tegn i shortname?
-helt i blinde... :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]