Tips; Sweet Home 3D

Tips; Sweet Home 3D

Innleggav acimi » ons 07.05.2008 1:46

Jeg fikk bare lyst til å fortelle alle sammen hvor morsomt jeg har hatt det de siste timene! Av og til så er det folk på forumet som spørr etter 3D-interiør programmer, og da har det kommet diverse forslag. Vet ikke om det er google scetch up folk bruker kanskje? Men uansett, i dag fant jeg en liten sak som heter Sweet Home 3D - kjempelett å bruke (jeg leker ikke med 3D vanligvis) og resultatet blir sånn greit å se på :)

Anbefales hvis du er gira på å se hvordan den nye sofaen kommer til å ta seg ut hjemme! :)
medlem i 194 måneder
 

Re: Tips; Sweet Home 3D

Innleggav Pgnja » ons 07.05.2008 8:26

link hadde vært fint for oss som ikke orker og google ;-)
medlem i 192 måneder
 

Re: Tips; Sweet Home 3D

Innleggav lazaruz » ons 07.05.2008 8:37

og pix!

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Tips; Sweet Home 3D

Innleggav Kildal » ons 07.05.2008 8:42

Pgnja og lazarus, hadde det ikke vært lurt å ta ett søk på google eller noe hvis dere skal ha bilder eller link?

Men er enig med dere om at når man først anbefaler noe bør man jo kunne legge ut en link/bilde for at man skal få sansen for det, noe å tenke på til neste gang acimi?

Virket bra dette, men har ikke orket å sette meg inn i det.

Linken finner du her; http://sweethome3d.sourceforge.net/

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Tips; Sweet Home 3D

Innleggav Henrik Christiansen » ons 07.05.2008 8:54

@pgnja Du brukte sikkert mer tid på å skrive det innlegget enn du hadde brukt på cmd+t, tab, skrive Sweet Home 3D (og eventuelt Mac bak) og trykket enter og valgt første resultat.

@Lazaruz Det tar to sekunder å finne frem siden, hvor det ligger et bilde på forsiden.

@acimi Takk for linken! Ser ut som et fint program, muligens et alternativ til IKEA Home Planner.

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Re: Tips; Sweet Home 3D

Innleggav lazaruz » ons 07.05.2008 10:02

jada, men mer morro å se noe han har laget :)

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron