HJELP: iCloud og trippel kontakter

HJELP: iCloud og trippel kontakter

Innleggav Glenda77 » fre 14.10.2011 18:03

Hei!
Etter å ha endret me.com til iCloud ligger alle kontaktene mine tre ganger i adresseboka :-[ :-!

Hva i huleste kommer det av? Det ligger til og med kontakter der som jeg har slettet for lenge siden...

Henter iCloud back up av adresse boka?? Jeg skjønner ikke hva som skjer, og ser ikke frem til sletting av alle disse trippelkontaktene :(((

Håper noen kan hjelpe meg asap!

Trodde alt skulle være så smooth med iCloud...

PÅ FORHÅND TAKK!!!!
medlem i 186 måneder
 

Re: HJELP: iCloud og trippel kontakter

Innleggav artikallj » fre 14.10.2011 18:55

Tok du backup av kontaktene dine som det ble anbefalt før du overførte fra MobileMe til iCloud? Da kan du bare slette alle kontakter alle steder og legge tilbake backupen så er alt igjen som normalt.
medlem i 152 måneder
 

Re: HJELP: iCloud og trippel kontakter

Innleggav Glenda77 » fre 14.10.2011 21:01

ja, det gjorde jeg!
Hvordan legger jeg backupen tilbake?

Får heller ikke til å sende mail med iCloud...hjelp!

Trodde icloud skulle være det store, men nå er jeg i tvil....

HJELP mottas asap! Er ganske klar for å kutte iCloud, null funksjon om ikke mail og kontaker funker :((((((
medlem i 186 måneder
 

iCloud sikkerhetskopiering mislyktes

Innleggav Glenda77 » søn 11.09.2016 17:46

Hei!

Jeg finner ikke ut hvordan jeg legger ut et nytt innlegg på dette forumet, så må bare pørve meg her.

Har en iPad Pro, en iPhone6 og en iPad mini air. På iPad mini får jeg beskjed om at iCloud sikkerhetskopiering mislyktes, den er ikke kopiert siden januar 2016... Jeg har prøvd å sette iPaden opp som ny enhet x antall ganger, men det hjelper ikke.

Har også ringt Apple, og de klarer ikke løse problemet. Jeg har stor iCloud konto, så det skal ikke være noe problem, og det funker utmerket på iPad Pro og iPhonen.

Synes ikke noe om å betale for en stor iCloud konto når den ikke fungerer på mine enheter.

Noen som har opplevd noe lignende og har tips??
medlem i 186 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]