Finner ikke Bilder mappe fra word

Finner ikke Bilder mappe fra word

Innleggav chris.brostrom » ons 20.05.2015 15:24

Når jeg trykker på sett inn --> bilde --> bilder fra fil - så dukker det kun opp bilder fra photo booth når jeg trykker på bilder under medier. Hvor har alle bildene tatt veien? Tror dette skjedde etter siste oppdatering da iphoto forsvant og Bilder tok over, ikke sikker men.. Trenger HJELP!
medlem i 106 måneder
 

Re: Finner ikke Bilder mappe fra word

Innleggav Grubasek » ons 20.05.2015 17:09

Hva skjer hvis du trykker på Bilder under Favoritter?

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: Finner ikke Bilder mappe fra word

Innleggav Helge Hafstad » ons 20.05.2015 17:48

Ser at flere sliter med dette, noen får det til med Sett inn/Bilde/Fotoleser, mens andre ikke. En vei rundt er å eksportere bildene du trenger til en mappe i Finder og velge Sett inn/Bilde/Bilde fra fil fra nevnte mappe.

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Re: Finner ikke Bilder mappe fra word

Innleggav chris.brostrom » ons 20.05.2015 18:36

Grubasek skrev:Hva skjer hvis du trykker på Bilder under Favoritter?


Kan du være litt mer spesifikk?

Fotoleser fungerer heller ikke.

Ser et problem til nå og det er at jeg finner heller ikke bildene når jeg søker i Finder. Jeg må gå inn på Bilder program får å se bildene. Det er heller ikke mulig å kopiere for å lime inn. Dritt fra Apple.
medlem i 106 måneder
 


Re: Finner ikke Bilder mappe fra word

Innleggav chris.brostrom » tor 21.05.2015 11:22

Fortsatt problemer her.

Hvis jeg prøver å laste opp bilde på facebook så finner leseren bilde biblioteket, men om jeg prøver det samme i word så finner ikke leseren bilde biblioteket.
medlem i 106 måneder
 

Re: Finner ikke Bilder mappe fra word

Innleggav Grubasek » tor 21.05.2015 14:42

Dette er åpenbart et Word-problem (ikke legg skylden på Bilder-programmet sånn uten videre). Jeg har Word 2011, og når jeg gjør det samme som du beskriver i ditt første innlegg, finner ikke Word Bilder-biblioteket (jeg får bare opp et blankt vindu). Den finner derimot mappen Bilder (Pictures) som ligger til venstre i Finder-vinduet under Favoritter.

Jeg importerer aldri bilder direkte inn i iPhoto, eller Bilder-programmene. Jeg kopierer dem alltid inn i en Finder-mappe for så å importere dem inn i de forannevnte programmene. Derfor har jeg aldri det problemet du beskriver i ditt første innlegg. ;)

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: Finner ikke Bilder mappe fra word

Innleggav chris.brostrom » tor 21.05.2015 15:41

Okey.
Får ta det andre veien da. Hvordan finner jeg bildene slik at jeg kan lagre hele bilde biblioteket i egen mappe?
medlem i 106 måneder
 

Re: Finner ikke Bilder mappe fra word

Innleggav Grubasek » tor 21.05.2015 16:09

Hvis du har alle bildene dine i Bilder-programmet kan de eksporteres derfra til en valgt mappe på disken, forutsatt at du har nok plass på valgte disk (jeg vet jo ikke hvor mange bilder det gjelder).

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]