Bildestrøm i Bilder-appen

Bildestrøm i Bilder-appen

Innleggav macline » tor 11.06.2015 23:20

Har endelig oppgradert til Yosemite og da mista jeg Aperture. Er ikke så veldig fornøyd med denne bilder-appen, akkurat. For det første oppdaterer bildestrømmen seg utrolig tregt. I Aperture kom bildene inn så fort jeg åpnet programmet. Videoer dukker heller ikke opp i bildestrømmen i Bilder. Og nå i dag forsvant plutselig hele bildestrøm-mappa fra Bilder, uten at jeg har forandret på noen innstillinger.
medlem i 190 måneder
 

Re: Bildestrøm i Bilder-appen

Innleggav iBoy » fre 12.06.2015 23:17

Bildestrømmen er vel et gammelt system som skal dø ut i likhet med iPhoto og Aperture, derfor prioriterer nok ikke Apple det noe særlig lenger. Men de må beholde det inntil videre, fordi bl.a. Apple TV ennå ikke fungerer med det nye iCloud-bildebiblioteket.
medlem i 244 måneder
 

Re: Bildestrøm i Bilder-appen

Innleggav macline » lør 13.06.2015 11:29

Sikkert. I dag er bildestrøm mappa tilbake igjen... :rolls eyes:
medlem i 190 måneder
 

Re: Bildestrøm i Bilder-appen

Innleggav hansk_e » søn 14.06.2015 5:13

Så vidt jeg har sett så forsvinner bildestrøm mappen, når iCloud library er valgt på.

Det nærmeste en kommer til bildestrøm nå er vel "photos" der alle bildene skal ligge. Så må man vel heller lage sine egne album fra der.

Jeg opplevde selv at det tok meg ca 2 uker å laste opp alle bildene til iCloud, jepp kanskje ikke verdens raskeste linje...
Men mens den lastet opp bilder fra Macen ble ingen nye bilder tatt med iPhone lagt til. Nå fungerer det fint, og nye bilder dukker opp ganske umiddelbart.
medlem i 146 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]