iPhoto Library Manager dupliserte hele iphotolibrary -hjelp

iPhoto Library Manager dupliserte hele iphotolibrary -hjelp

Innleggav Hanne74 » lør 27.06.2015 21:27

Kjøpte og installerte iPhoto LIbrary Manager i dag. Fulgte instruksjon om å opprette nye bibliotek og trekke smartalbum inn i disse. Originalbiblioteket i IPhoto var på over 44000 bilder/212 G. Dette er femten år med familiebilder som jeg hadde håp om å organisere på en bedre måte.

Etter at fire bibliotek var opprettet i IPhoto Library Manager, stoppet overføringen fordi harddisken på min MacBook pro var full.

=>Det ser ut til at de nye bibliotekene ligger lagret som nye iphoto libraries - i tillegg til originalbiblioteket. Dermed har det nye programmet duplisert originalbiblioteket istedenfor å dele det.

Kan noen forklare meg hvorfor dette har skjedd og hva jeg nå bør gjøre? Så vidt jeg har skjønt skal jo manager dele orginalbiblioteket, og ikke duplisere det til nye, mindre biblioteker?

All hjelp vil bli satt svært stor pris på!!
medlem i 106 måneder
 

Re: iPhoto Library Manager dupliserte hele iphotolibrary -hj

Innleggav Helge Hafstad » ons 01.07.2015 16:08

Det ser ut til at de nye bibliotekene ligger lagret som nye iphoto libraries - i tillegg til originalbiblioteket. Dermed har det nye programmet duplisert originalbiblioteket istedenfor å dele det.


Sjekk denne lenken hos Fat Cat Software.

For meg virker det ganske klart at de nye bibliotekene er duplikater og at du må slette i det originale biblioteket etterhvert som du oppretter nye.

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]