Alle album borte i Bilder

Alle album borte i Bilder

Innleggav hansk_e » søn 26.07.2015 15:12

Etter ett mislykket forøk på å skru på iPhoto bibliotek på en iPhone er alle albumene mine forsvunnet fra Macen min.

Det vil si, alle album, minus ett er borte. Alle bildene ser ut til å være der.

Er det noen måte å få tilbake albumene. Dette er litt krise. Mange års med sortering av bilder.

Forøvrig er det samme innhold på 2 iPhoner og en i Pad som Macen. Bildene ser ut til å være der, men alle album er vekke.

På icloud.com er det noe flere album, men endel ser ut til å være tom
medlem i 147 måneder
 

Re: Alle album borte i Bilder

Innleggav teknoguiden » man 27.07.2015 14:45

Dersom dette skjedde mens alle bildene allerede lå i icloud ville jeg kontaktet Apple. De har antagelig noe backup av icloud biblioteket evt. kan gjøre feilsøking.
medlem i 143 måneder
 

Re: Alle album borte i Bilder

Innleggav hansk_e » søn 09.08.2015 5:06

Ettersom jeg ikke mistet noen bilder, og ikke kan finne noen google søk med lignende problem, antar jeg at det må ha vært et uheldig glitch i systemet.

Jeg er likevel litt bekymret, og sjekker bildene mine oftere nå. Det er jo litt bekymringsverdig at Apple kan slette hendelser og album fra disken sånn helt uten videre gjennom sync tjenester. I tillegg ser jeg endel folk har hatt problemer med overgang til iOS 8.4 med match til iCloud music. Der mange har mistet mye meta data.

Men løsningen for meg ble en dag eller to bak dataen, og måtte opprette alle album på nytt. Gøy! :) Men det trengtes vel en opprydning uansett.
medlem i 147 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron