iCloud Drive og plassering/synking av filer

iCloud Drive og plassering/synking av filer

Innleggav lm.flage » fre 18.09.2015 12:53

Heisann.

Vert ikkje heilt klok på korleis iCloud (drive) fungerer... men iCloud drive er jo synke-tjeneste, og altså synker filer mellom - i mitt tilfelle - mac, iPad og iPhone, i tillegg til at eg kan browse drive'en på web (icloud.com).

Men til saken, fungerer det slik at eg ikkje får brukt meir av iCloud drive enn eg har på mac-disken? Ja, sidan det er synking så må det vera slik? Om eg har 150 GB på macen min, og 200 GB iCloud-abonnement, så vil eg vel ikkje få utnytta dei siste 50 GB (200 minus 150) på iCloud drive?

Med andre ord, kan eg ha meir på iCloud drive enn macen har på sin disk? Ligg det ikkje i kortene då at iCloud drive prøver å kopiere (synke) til macen?

Mvh LM
medlem i 186 måneder
 

Re: iCloud Drive og plassering/synking av filer

Innleggav kurka » fre 18.09.2015 14:45

Nei, så vidt jeg har klart å finne ut kan du ikke velge hva i iCloud drive du vil ha på Macen. Den laster nok ned alt du har der dessverre. På sett og vis er jo det litt av poenget, men det kunne jo vært praktisk å droppe noen filer på en bærbar med plassproblemer.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: iCloud Drive og plassering/synking av filer

Innleggav lm.flage » fre 18.09.2015 16:50

:-)

Ja, synking er no eingong .. ja, synking.

Men altså, ved å kjøpe 1 TB-abonnenementet så vil ein vel aldri få utnytta det - om ein då ikkje har ein svær harddisk. Og ingen har vel ein så stor disk i macen.

Eigentleg veldig rart om det er slik, ja kva er då vitsen med 1 GB på iCloud drive?

Snåle greier..
medlem i 186 måneder
 

Re: iCloud Drive og plassering/synking av filer

Innleggav jerry.c.bush » fre 18.09.2015 17:57

På en Mac, i alle fall med El Capitan, så kan du velge hva du vil skal synce til maskinen.
Dette gjør du via Systemvalg - iCloud og iCloud Drive og klikker på valg der. Nå har jeg ikke maskin tilgjengelig med eldre system så jeg er ikke sikker på hvordan det var i feks Yosemite. Men om det er eldre versjon du har så kan du sjekke samme sted som jeg viste til tidligere og se om samme mulighet ligger der.

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: iCloud Drive og plassering/synking av filer

Innleggav teknoguiden » fre 18.09.2015 21:49

Med Icloud Photo Library kan du velge å bruke mindre plass lokalt, så da kan noen fortsatt ha nytte av 1 tb (dersom de har mye bilder eller videoer) selv om de har liten disk.
medlem i 142 måneder
 

Re: iCloud Drive og plassering/synking av filer

Innleggav lm.flage » fre 18.09.2015 23:33

Takk for svar:-)

Har sett at det finst eit "Optimaliser Mac-lagring"-val i OS X (El Capitan). Men her vil vel Macen fylles opp så lenge det er plass på Mac-disken. Og så lenge eg kan fylle Bilder med bilete - og desse vert synka - så vil jo det alltid vera plass på Mac-disken (sidan eg tross alt har fått importert bilete), så eg skjønar faktisk ikkje at 1 TB-abonnement kan ha noko for seg - så lenge eg ikkje har har disk som er 1 TB stor.

Eg ser at det er mange program som brukar iCloud (iMovie, Mail, etc). F eks har eg nokre hundre gigabyte med film som eg gjerne skulle ha hatt tilgjengeleg på iCloud drive, men sjølv om det er plass på 1 TB-abonnementet, så har eg ikkje plass på Mac-disken. Sære greier!
medlem i 186 måneder
 

Re: iCloud Drive og plassering/synking av filer

Innleggav budbringeren » lør 19.09.2015 8:52

Bruker bare icloud til å synce diverse apper. Typisk apple å ikke la brukeren ha særlig valgmuligheter. Dropbox lar deg bestemme hva du vil ha nedlastet på macen og det kalles "selective sync". Kanskje Dropbox er tingen i ditt tilfelle.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Re: iCloud Drive og plassering/synking av filer

Innleggav lm.flage » lør 19.09.2015 10:27

Ja, godt mogeleg at DropBox (eller Jotta eller liknande) er betre, men sidan Apple tross alt har ei slik teneste, som glir inn i resten av økosystemet, så ville eg helst hatt det.

Men eg skjønar framleis ikkje korleis eg skal utnytta 1 TB-abonnementet (om ein då ikkje har eit Bilder-bibliotek som er veldig stort.., og då har ein tilsvarande stor disk på macen :-)
medlem i 186 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere