Backup av autokorrektur i Word?

Backup av autokorrektur i Word?

Innleggav oekla » fre 27.11.2015 14:16

Hei,

Er det noen som vet om en lett måte og ta backup av "autokorrektur i Word, Office 2011" ? :-/

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Backup av autokorrektur i Word?

Innleggav Grubasek » fre 27.11.2015 16:26

Hva mener du med å "ta backup av "autokorrektur i Word, Office 2011"? Prøv å forklare det litt bedre. :-)

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: Backup av autokorrektur i Word?

Innleggav oekla » fre 27.11.2015 21:42

Var kanskje litt dårlig forklart :)
Jeg ordner litt på en MacBook Pro for en forfatter, og hun bruker Word som verktøy, og når hun skriver så dukker det opp mange ord som hun legger til i ordboken i Word, og ettersom hun har skrevet i noen år, så begynner det å bli mange ord som hun ikke ønsker å miste, og hvis jeg har skjønt dette riktig, så skal det være mulig og ta backup eller hente ut den fila som inneholder alle disse ordene.
Mulig dette også ble dårlig forklart :)

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Backup av autokorrektur i Word?

Innleggav Grubasek » fre 27.11.2015 22:32

Den filen som skal kopieres heter "Custom Dictionay" og ligger her:

\Volumes\Brukernavn\Library\Application Support\Microsoft\Office\Preferences\Office 2011

Brukernavn byttes ut med hennes brukernavn. Library (Bibliotek) og det som ligger under er skjulte mapper og finnes ved å holde inne "alt/tilvalg"-tasten når du åpner menyvalget Gå i Finder.

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: Backup av autokorrektur i Word?

Innleggav oekla » lør 28.11.2015 11:39

Tusen takk for hjelpen :)
Da skal jeg prøve, stusset litt når "Egendefinert ordliste" er på bare 8kb, når min egen er på 156kb og jeg har ikke lagt inn så mange ord, men er bare å prøve å se hva som skjer :)

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]