Mail

Mail

Innleggav tch » tor 03.12.2015 10:55

Jeg leser mail på 4-5 enheter - og sletter kun manuelt. På min macbook pro 13 sliter jeg med at det hele tiden er 11 meldinger som ikke lastes ned. Nederst i hjørnet står det "Laster ned meldinger. 372 av 383".

Tallene varierer - men det er alltid 11 igjen. Jeg merker ikke noe til dette på verken iphone eller ipad. Siden dett er en online.no konto har jeg også forsøkt å sjekke e-posten med webleser for å se om det ligger noen uforholdsmessig store mail som stoppes av en eller annen innstilling, uten at jeg dermed fant noen forklaring. Noen som har en ide om hva dette kan skyldes - og hvordan jeg får løst problemet?
medlem i 186 måneder
 

Re: Mail

Innleggav mariustidemann » lør 27.08.2016 19:30

Hei.
Forferdelig irriterende sånne ting. Er jo bare en bagatell - men det ville gitt meg endel irritasjon ja.
Jeg har i utgangspunktet ikke noe konkret forslag til hva det kan være, men har du forsøkt å legge til kontoen på nytt? Altså slette den først, og så lagt den til? Forutsetter med dette rådet at du har IMAP og ikke POP-konto.

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: Mail

Innleggav Morse » lør 27.08.2016 23:10

I den forbindelse, kanskje denne artikkelen kan være til nytte? http://www.howtogeek.com/197207/email-b ... map-today/

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]