Gammel versjon av iphoto

Gammel versjon av iphoto

Innleggav v-lar » søn 27.12.2015 20:48

Hei
Jeg var kansje dum, men jeg tenkte jeg skulle renske hele imacen, og gjorde det å la inn el capitan. Macen ble veldig treg når jeg brukte denne da dette er en maskin fra sen 2007. Slettet alt og gikk tilbake til lion da dette er den siste "nye" versjonen jeg har. Her begynner problemene. Jeg tok ikke sikkerhet kopi av noe annet en bilder og musikk.

Sjekket før jeg formaterte at iphoto lå under kjøp i appstore, det gjorde den. Desverre får jeg ikke innstallert denne da jeg har for gammelt osx. Samme med imovie.
Trålet nå rundt for å finne eldre versjon men finner bare oppdateringer som krever programmet i bunn.

Jeg har ilife09 cd, problemet her er at cdrom på imac har kveldet, og jeg prøver med ekstern, men den eksterne vil ikke dukke opp i finder. Er det noen som har tips til meg hvordan jeg kan løse dette?

Takker på forhånd.
medlem i 187 måneder
 

Re: Gammel versjon av iphoto

Innleggav Grubasek » man 28.12.2015 10:24

Jeg har iLife '09-pakka på fil. Hvis du vil, kan jeg sende deg en link slik at du kan laste den ned fra min Dropbox-konto senere i dag. :-)

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: Gammel versjon av iphoto

Innleggav v-lar » man 28.12.2015 14:58

Det hadde vært supert!!
medlem i 187 måneder
 

Re: Gammel versjon av iphoto

Innleggav Ttiger » man 28.12.2015 15:54

Bare for å si det så finnes ikke iphoto lenger, den heter når bilder.

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Re: Gammel versjon av iphoto

Innleggav Grubasek » man 28.12.2015 16:01

@Ttiger:

Den finnes til den OSX-versjonen han bruker (Lion). Det er den har har fått av meg. :-P

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]