Problemer med sikkerhetskopiering av kalendere

Problemer med sikkerhetskopiering av kalendere

Innleggav Undrende » man 08.02.2016 16:31

Hei

Jeg har fulgt Apple Support's oppskrift på eksportering av kalendere i programmet "Kalender". Jeg har totalt 7 kalendere. 6 av disse har jeg klart å sikkerhetskopiere, men den siste kalenderen lar seg ikke eksportere. Etter at jeg har valgt ønsket plassering, henger programmet seg opp (det regbuefargede hjulet snurrer og snurrer). "Programmet reagerer ikke". Jeg har forsøkt å sikkerhetskopiere den siste kalenderen på to mac'er, men samme problem dukker opp. Hva kan dette skyldes?

På forhånd takk for alle svar. :-)
medlem i 153 måneder
 

Re: Problemer med sikkerhetskopiering av kalendere

Innleggav galla » lør 20.02.2016 17:38

Sikkert noe med rettigheter på kalenderen er det du som startet den?? og ble den laget på en annen computer? se om du kan lese og skrive i den og hvem som står som rettighetshaver
medlem i 209 måneder
 

Re: Problemer med sikkerhetskopiering av kalendere

Innleggav Undrende » man 22.02.2016 8:01

Det er jeg som har opprettet kalenderen - den er tilknyttet min icloud-konto. Kalenderen blir brukt på stasjonær mac, bærbar mac og iPhone uten vanskeligheter. Eneste problem er at jeg ikke får sikkerhetskopiert kalenderen. Alle andre kalendere jeg har opprettet i "Kalender" lar seg sikkerhetskopiere.

Hvordan ser jeg hvem som er kalenderens rettighetsopphaver?
medlem i 153 måneder
 

Re: Problemer med sikkerhetskopiering av kalendere

Innleggav galla » tir 23.02.2016 12:07

Høyre klikke på kalenderen og vis Info da kan du også sammenligne med de andre som lar seg sikkerhetskopiere


kan og se her

https://support.apple.com/en-us/HT204598
medlem i 209 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]