Formatering og reinstallering

Formatering og reinstallering

Innleggav nessa009 » søn 28.02.2016 0:39

Hei.

Jeg har en macbook pro sen 2008. Har prøvd å formatere hele maskinen, og rebootet den fra en USB med OS X El capitan. Så langt alt vell.

Men når jeg skal installere programmer fra sikkerhetskopi, f.eks Word 2011, så får jeg ikke det til. Heller ikke Final Cut vil fungere. Noen som vet hva som skjer? Og hva jeg må gjøre?
medlem i 97 måneder
 

Re: Formatering og reinstallering

Innleggav Morse » søn 28.02.2016 2:02

Litt uklart her: "Har prøvd å formatere hele maskinen, og rebootet den fra en USB med OS X El capitan." Betyr det at du har formattert den interne harddisken, og fått installert El Capitan, slik du skal, eller har du rett og slett ikke kommet så langt ennå? Detaljer, takk!

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Formatering og reinstallering

Innleggav Grubasek » søn 28.02.2016 11:36

Når det gjelder Word 2011 må den reinstalleres på nytt (med lisenskode) med mindre du har gjort dette:

http://blogging.cwl.cc/2012/02/easy-way ... ffice.html

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: Formatering og reinstallering

Innleggav nessa009 » søn 28.02.2016 12:05

Hei! <takk for svar.

Ja, det betyr at jeg har slettet den interne harddisken og installert El capitan:)

Det fungerer bra. Men får ikke til å installere de gamle programmene fra sikkerhetskopien. F.eks word, iphoto, final cut +++
medlem i 97 måneder
 

Re: Formatering og reinstallering

Innleggav Grubasek » søn 28.02.2016 12:45

Word må installeres på nytt med det orginale mediet eller du kan få laste ned en iso-fil fra min Dropbox (men du må allikevel ha en lisenskode). ;)

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere