Lage en film med dårlig oppløsning

Lage en film med dårlig oppløsning

Innleggav BrannmannBK » søn 11.12.2016 16:16

Jeg trenger hjelp... jeg holder på med et prosjekt og skal lage en film i Imovie.. den begynner å ta form, men jeg har en utfordring. Jeg har en liten filmsnutt som jeg ønsker å gjøre så dårlig at det blir svært uskarpe bilder... og har søkt litt på youtube, en kar sier at jeg må eksportere til quickTime og foreta en justering før jeg lagra en egen fil, men det funka ikke.. finnes det noe program eller noe jeg kan bruke for å reusere kvaliteten?

Høres kanskje rart ut, i og med ALLE vil ha best mulig bilde og så kommer jeg å vil ha dårlig bilde... men skal bruke det til noe spesielt...
medlem i 114 måneder
 

Re: Lage en film med dårlig oppløsning

Innleggav iBjorn » man 12.12.2016 1:59

Hei!

Gå til Macroplant og last ned Adapter (gratis). Dra inn snutten din og lek deg litt med innstillingene under «Resolution» (Quality: Very Low og en lav aspect ratio er vel et godt sted å begynne). Klikk på «Convert» og filmen din bør være på god vei til å se skikkelig dårlig ut. ;)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Lage en film med dårlig oppløsning

Innleggav BrannmannBK » man 12.12.2016 18:37

Kanon iBjorn. Jeg skal faktisk bruke den «dårlige» snutten som en «bilde i bilde» funksjon i Imovie. Den skal foregå som en sladd på et fjes. Eller har du en annen god ide på den slags «lek»?
medlem i 114 måneder
 

Re: Lage en film med dårlig oppløsning

Innleggav iBjorn » tir 13.12.2016 4:20


Moderator
Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]