Konvertere fra pages til annet tekstformat

Konvertere fra pages til annet tekstformat

Innleggav Cata » tor 08.02.2018 18:22

Er det noen som har et godt tips som fungerer på konvertering av .pages format til .docx , .odt, .rtf eller andre generelle tekstfiler? Jeg skal laste opp dokumenter til en side som er ganske nøye på hva slags format den godtar.

Jeg har selvsagt prøvd å eksportere fra pages til hhv. doc, docx og txt som er de valgene som jeg vet siden jeg skal laste opp til i prinsippet aksepterer, men ingen av de konverterte filene blir godtatt. Får bare feilmeldinger. Antar dermed det er en eller annen nyanse i konverteringen som det systemet ikke får med seg. Har spurt på deres egen hjelpeside, men ikke fått svar.

Spørsmålet er da om det finnes en eller annen form for tekstkonverter som gjør jobben bedre enn eksportmuligheten som ligger i pages? Har noen f.eks prøvd appen The Document Converter som ligger inne på appstore?

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 


Re: Konvertere fra pages til annet tekstformat

Innleggav Morse » lør 10.02.2018 19:51

Any luck out there?

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Konvertere fra pages til annet tekstformat

Innleggav Cata » søn 11.02.2018 10:50

Tusen takk, jeg lastet ned The Document Converter og det går på et vis. Jeg får dokumentet over fra .pages til .doc på et vis, men nå leser jeg at .odt eller .sxw er de prefererte formatene for "mottakssiden" og The Document Converter takler ikke .odt særlig godt, dvs. ikke i det hele tatt så jeg skal prøve ut linkene overfor også og se om det blir bedre.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Konvertere fra pages til annet tekstformat

Innleggav Fluffy » søn 11.02.2018 15:28

Er ikke .odt Open Document Text filer? Hvis så er det vel bare å laste ned Open document, kopiere text fra orginalen og lime inn der?
medlem i 206 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron