Hvorfor forblir slettede sanger/album på mobilen?

Hvorfor forblir slettede sanger/album på mobilen?

Innleggav dakri » ons 21.11.2018 19:58

Har en iPhone X (iOS 12.1 og en iMac med iTunes 12.8.0.150). Når jeg bruke iTunes til å slette og legge til musikk, så forblir musikk jeg sletter på telefonen etter at maskinen er ferdig med å jobbe......?? Det synes ikke på telefonen i iTunes på maskinen - men det ligger like herlig på telefonen etterpå?? Har valgt "Synkronisering" også - i håp om at det rydder opp. Men neida... Tips? (... og hvorfor synes det kun på mobilen - og ikke på iTunes på maskina?)

Brukerens avatar
medlem i 143 måneder
 

Re: Hvorfor forblir slettede sanger/album på mobilen?

Innleggav Macini » tor 22.11.2018 15:48

Et skudd i mørket! Har du i iTunes satt på hake på "Fyll automatisk ledig plass med sanger"?

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Hvorfor forblir slettede sanger/album på mobilen?

Innleggav Valotunk » fre 23.11.2018 22:30

Jeg sliter med lignende problemer så det er tydelige synkroniseringsproblemer med iTunes 12 og IOS 12.

Jeg legger til låter på telefonen fra iTunes. Låtene vises på telefonen i iTunes, men dukker aldri opp i musikkbiblioteket på telefonen.

Dette skjer helt random. Noen ganger funger det og andre ganger ikke. Noen ganger har en omstart av iTunes løst problemet.
medlem i 198 måneder
 

Re: Hvorfor forblir slettede sanger/album på mobilen?

Innleggav Fluffy » søn 25.11.2018 0:02

Ett skudd i mørket siden jeg ikke har iPhone selv, men kan det være at det er en innstilling for sletting av sanger både fra iTunes og mobilen som ikke er slått på?
medlem i 206 måneder
 

Re: Hvorfor forblir slettede sanger/album på mobilen?

Innleggav Valotunk » søn 25.11.2018 0:46

Nope. Ingen slike instillinger. Og dette er et problem som har dukket opp etter IOS 12 og iTunes 12. Har lest om flere som har lignende problemer rundt omkring på nettet.

Vi snakker nok rett og slett om en feil i enten IOS eller iTunes.
medlem i 198 måneder
 

Re: Hvorfor forblir slettede sanger/album på mobilen?

Innleggav dakri » søn 25.11.2018 10:23

Macini skrev:Et skudd i mørket! Har du i iTunes satt på hake på "Fyll automatisk ledig plass med sanger"?


Takk for innspill, Macini. Hvor finner jeg evt. den avkryssningsmuligheten som du nevner?

Brukerens avatar
medlem i 143 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron