Spotify – Apple Music

Spotify – Apple Music

Innleggav Kristin1814 » tor 27.12.2018 18:51

Hei

Tenkte å abonnere på enten Spotify eller Apple Music. (Har hatt Tidal via Canal Digital tidligere).

Hvilke anbefaler dere, og hvilke betalitngsmåte er best.

Ser Spotify kan velge mellom Kredittkort eller PayPal. Må evt kredittkort ligge inne hele tiden?

Usikker på hva Apple Music gjør. Må evt. Kredittkortet ligge inne hele tiden. Liker ikke det. Pleier å legge kredittkortet inn de gangene jeg kjøper en app eller musikk, så fjerner jeg kortet igjen.

Hva gjør dere som har de to forskjellige musikktjenestene?
medlem i 218 måneder
 

Re: Spotify – Apple Music

Innleggav Macini » tor 27.12.2018 20:03

Både Spotify og Apple Music (iTuneskort) tilbyr gavekort på forskjellige beløp du kan bruke for betaling

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Spotify – Apple Music

Innleggav Kristin1814 » tor 27.12.2018 21:35

Edit:
Ser jeg får de tre første månedene gratis på Apple music. Mulig jeg tester den ut.

Jeg får ikke lagt inn Gavekort i Itunes når jeg registrerer meg, får kun mulighet for å legge inn kredittkort
medlem i 218 måneder
 

Re: Spotify – Apple Music

Innleggav Macini » lør 29.12.2018 13:20

Du kan legge inn kredittkort for så å legge inn gavekort og fjerne kredittkortet. Det har i alle fall fungert tidligere

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Spotify – Apple Music

Innleggav Morse » lør 29.12.2018 19:40

Du må legge inn kredittkortdataene for å få det hele til å funke. Men LES nå betingelsene! Mulig du vil trives med Apple Music. Men det er da UTROLIG få som vet hva de går til, når man bare klikker i vei...

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Spotify – Apple Music

Innleggav Kristin1814 » søn 30.12.2018 18:43

Hei, vil du anbefale Spotify framfor Apple Music. Har ikke abonnert ennå. Fristen for 3 måneder med kr 9 på Spotify går ut i morgen. Så jeg må bestemme meg innen da.

Vurderer Spotify, og betale med kredittkort nå i starten, siden de har 3 måneder med kr 9,- Deretter tenkte jeg å kjøpe gavekort, og slette kredittkortet.
medlem i 218 måneder
 

Re: Spotify – Apple Music

Innleggav Morse » søn 30.12.2018 19:40

Hei, se litt på denne, det er en bra sammenligning! :-)

https://www.cnet.com/news/spotify-vs-ap ... omparison/

Sikkert flere her som er interessert i å høre hvilken løsning du lander på?

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Spotify – Apple Music

Innleggav Bumblebee » man 07.01.2019 22:56

Morse: Er det noe spesielt i betingelsene som skiller seg ut negativt hos apple music? (jeg spør fordi jeg ikke har peiling på streaming..)

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Re: Spotify – Apple Music

Innleggav Morse » ons 09.01.2019 18:15

Egentlig ingen kjempestore forskjeller, du må nesten prøve deg fram. Har prøvd begge deler, men der finnes jo haugevis av tjenester der ute, både gratis og billige. Personlig har jeg landet på denne her:
http://www.sonicweb-radio.com/en/sonicweb-for-mac

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Spotify – Apple Music

Innleggav Helge Hafstad » lør 12.01.2019 16:11

Så lenge Apple Music har mest i biblioteket så blir det valget for meg. Min erfaring er at jeg finner flere av de mindre tilgjengelige artistene hos Apple. Brukergrensesnittet er det imidlertid mye å gjøre med hos begge.

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Re: Spotify – Apple Music

Innleggav Jon Blund » søn 13.01.2019 21:14

Jeg bruker Apple Music. Fungerer problemfritt for meg. Inklusive trekk direkte fra kredittkortet, som jeg selvfølgelig betaler 100% ned på ved hvert forfall :-)
medlem i 138 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]