Problem med å fjerne foten på 20" ACD

Diskusjon rundt Apples skjermer

Problem med å fjerne foten på 20" ACD

Innleggav path » tor 03.01.2008 22:08

Hei!

Skal ta med min 20" ACD til Sverige (studier...) og trenger i den forbindelse å fjerne foten den står på......

Har skrudd ut de to skruene (umbrako) som skal holde skjermen på plass inni foten, men den nekter å løsne! Jeg har røsket og rivd, og dratt med nærmere 20kg kraft på foten, men den nekter å løsne!!!

Finner ingen guide på hvordan den skal fjernes, utover en VESA-mount guide som sa at nettop de to skruene jeg har fjernet skal bort, og at man deretter bare skal kunne løfte foten av.........

Noen tips eller innspill?

Mvh.
TH


PS: Problemet er nå løst! Fikk endelig bekreftet at min prosedyre var riktig, og virkelig RØSKET tak i foten... Da tok den til vett og løsnet... Håper bare at jeg ikke har ødelagt noen vitale deler under prosessen :)

PSS: Noen som har forsøkt å få med ACD 20" som håndbaggasje? Blir mitt søndagsprosjekt :)
medlem i 215 måneder
 

Re: Løst: Problem med å fjerne foten på 20" ACD

Innleggav kriff » tor 03.01.2008 22:32

Hvis jeg greier å dra et stort trekkspill rundt hele landet i fly, tror jeg ikke en ACD skal være noe fantastisk stort problem. Men hvis du er i tvil, tror jeg nok du kommer godt ut av det ved å ringe flyselskapet for å sjekke først :-)

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Løst: Problem med å fjerne foten på 20" ACD

Innleggav path » fre 11.01.2008 0:48

Gikk helt greit det!

Ble håndtert som en vanlig laptop i sikkerhetskontrollen... Gikk på flyene med to kolli uten at noen reagerte....

Fikk forøvrig sitte i cockpit igjen :D 5 gang på under 2 mnd... Gøy å være flygelederstudent, hihi...
medlem i 215 måneder
 


Returner til Apple skjermer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]