DØD Apple Cinema Display!!

Diskusjon rundt Apples skjermer

DØD Apple Cinema Display!!

Innleggav magnerlu90 » ons 19.03.2008 15:16

Har endelig kommet meg på TG, men jeg får fanken ikke liv i Apple Cinema Display-en min :-!

Noen tips?

Hvor mye skal til for å ødelegge den?

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: DØD Apple Cinema Display!!

Innleggav Ttiger » ons 19.03.2008 15:32

Har du sjekket kabelen, grafikkortet?, prøvet den på en annen maskin…

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Re: DØD Apple Cinema Display!!

Innleggav magnerlu90 » ons 19.03.2008 15:51

Ja.. Men jeg mistenker at det er strømforsyningen.
Testet med andre skjermer og det funket.

Er på expert og kjøper ny skjerm nuh! ...hvis ingen kommer med en løsning.

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: DØD Apple Cinema Display!!

Innleggav Ogga » ons 19.03.2008 16:14

Kjøp heller på Elkjøp så kan du levere den inn og få pengene tilbake etter TG.
medlem i 222 måneder
 

Re: DØD Apple Cinema Display!!

Innleggav OleUtne » ons 19.03.2008 16:51

Som Ogga sier, ta det heller på Elkjøp. Det er litt lenger dit, men det er verdt det. Vet ikke om du er kjent i Hamar, men det ligger like ved Maxi. Tipper det er 3-4 km. Det er 30 dagers reklamasjonsrett, og allt du trenger å si er at du ikke likte skjermen. Jeg har selv benyttet meg av det flere ganger, og jeg har aldrig hatt noe problem med det på denne butikken. Men PS! Det er mulig du må bytte den inn i en annen vare, er ikke sikkert du får pengene tilbake (husker ikke hvordan det var). Men om du ikke trenger en skjerm, kan det uansett lønne seg.

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: DØD Apple Cinema Display!!

Innleggav simen » ons 19.03.2008 17:13

Og dere lurer på hvorfor Norge er "dyrt" (dyrere enn andre land) ? Fordi folk som dere utnytter systemet!

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Re: DØD Apple Cinema Display!!

Innleggav Ttiger » ons 19.03.2008 17:21

Det har ingenting med hvor "dyrt" det er i Norge, det er en rettighet som Elkjøp gir oss for å få selge mere, det er sikkert ikke mange som benytter seg av dette.
Pluss at det gir fornøyde kunder også :D

Dette står på elkjop sine hjemme sider:
"Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, produkter solgt med abonnement og spill+film som har brutt embalasje. Husk å ta med kvittering"

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Re: DØD Apple Cinema Display!!

Innleggav simen » ons 19.03.2008 17:33

Vet det ikke er Norge A/S som gir denne rettigheten, det er det Elkjøp som gir. Er som jusstudent bevandret i kjøpsloven...

Men det fører til dyrere varer. Iallefall hos Elkjøp. Jeg snakket også om folk som gjør det samme i forbindelse med "angreretten", og allerede før kjøpet vet at de skal benytte seg av den.

Folk som utnytter slike systemer har jeg lite til overs for. Har dere tenk på at når ting blir returnert er det meget vanskelig å selge det igjen? Folk vil ha nytt. Og dette fører til både dyrere priser og mer sløsing i at varer blir kastet bare fordi du ville ha gratis skjerm i noen dager. Mer CO2 utslipp, etc. etc.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 


Returner til Apple skjermer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]