Skjerm til MacMini?

Diskusjon rundt Apples skjermer

Skjerm til MacMini?

Innleggav valen10no » tor 14.04.2011 20:49

Har en MacMini som jeg bruker som lydkilde i stereo-oppsettet mitt. Har skjermdeling på en MacBook Pro, men kunne tenkt meg en liten skjerm likevel. Ikke så stor, 12-15" kanskje. Ikke større. Noen som har forslag til hvilke Apple-flatskjermer som er i denne størrelsen? Må forøvrig ikke være en Apple-skjerm, så andre forslag mottas også, bare de er plugandplay som Apple sine er! Har du forresten en skjerm du vet kan brukes på en MacMini og er interresert i å bli kvitt, så send en PM. Trenger ikke å være ny, bare liten og pen! ;)
medlem i 163 måneder
 

Re: Skjerm til MacMini?

Innleggav HenrikRyhjell » tor 14.04.2011 22:21

Skal du ha noe fra apple må du bla opp en del, kommer ann på om du vil kjøpe noe brukt. Feks en apple cinema 20". Skal du ha noe nytt må du bla opp en del cash og kjøpe en 27"
Hadde jeg vært deg hadde eg kjøpt en fin ny monitor hos elkjøp, feks phillips 24" til 2000, har den selv og er veldig fornøyd

Men det er ditt valg, men å forsikre deg om at du er fornøyd er viktig, test den og gjør en deal med selgere om at hvis den ikke er bra nok så kan du levere den tilbake. Dette er jo hvis du snakker med elkjøp

Henrik

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Skjerm til MacMini?

Innleggav Fiskepudding » tor 14.04.2011 23:34

Jeg bruker en liten 15" TV, litt lav oppløsning, men fin til mitt bruk min har bare vga plugg, men det bør vel være mulig å finne en med hdmi.
Det er små monitorer å få tak i, men de er stort sett dyrere enn større og dårligere så derfor endte jeg med en TV fra Obs...

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 


Returner til Apple skjermer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]