Forslag til forum forbedring

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

Forslag til forum forbedring

Innleggav casablanca » fre 18.07.2008 11:37

Jeg har et forslag til å forbedre forumet når man skriver et nytt foruminnlegg/svarer på et foruminnlegg:

Hvis man skal legge inn en lenke (ved å trykke på "URL" knappen) eller en bildelenke ("IMG" knappen) kommer det i dette forumet opp BBcode tagger. Dette er greit for folk som er vant til data, men ikke for nybegynnere.
På en del andre forum kommer det opp et popup-vindu der man istedet taster inn selve URLen (eller limer det inn). For en nybegynner vil dette eliminere feil som man kan få om man er litt unøyaktig.
medlem i 220 måneder
 

Re: Forslag til forum forbedring

Innleggav nordland70 » fre 18.07.2008 13:03

Jeg syns at "Siste fra forum" bør endres fra 10 innlegg til 20..

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Re: Forslag til forum forbedring

Innleggav ak » lør 19.07.2008 22:34

casablanca: Godt forslag, skal se på dette.

nordland70: Det er en svært dyr spørring, vi jobber med en helt ny løsning som gjør siste fra forum overflødig. Mer om det når den tid kommer, i mellomtiden kan du se på "Aktive emner" under "Verktøy" og sette opp filtere slik at listen ikke brukes opp på ting du ikke er interessert i.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: Forslag til forum forbedring

Innleggav tormeling » lør 19.07.2008 22:38

RSS-feed på forum og del-forum er også svært ønskelig dersom det er mulig å implementere.
medlem i 210 måneder
 

Re: Forslag til forum forbedring

Innleggav ak » lør 19.07.2008 22:46

tormeling: Det kommer tilbake, det som kompliserer saken litt er at Macbrukere elsker widgets og gjerne slike som oppdaterer seg hver 20. sekund. Det har ført til at brukere som normalt har 20-50 sidevisninger i døgnet plutselig går til 4320 sidevisninger, og med 500 som gjør dette så begynner vi fort å slite.

Derfor må vi ha noe som begrenser hvor ofte hver enkelt bruker kan spørre, samtidig som vi ønsker å ha med filtrering av uinteressante forum. Det er ikke spesielt komplisert, jeg har bare ikke hatt tid, håper å få bedre kapasitet i løpet av høsten.

ps. vennligst start nye tråder med nye forespørsler, jeg leser sjelden mer enn overskritene på tråden når jeg ser tilbake en måned senere.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: Forslag til forum forbedring

Innleggav tormeling » lør 19.07.2008 22:51

Ja, det er selvsagt. Ta all den tid du trenger! Regner at jeg skriver for "alle" her inne når jeg mener dere gjør en svært god jobb. Ser frem til å se hva du får til utover høsten.
medlem i 210 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]