MySQL feil på dev1.no

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

MySQL feil på dev1.no

Innleggav Trulsdd » søn 19.10.2008 18:19

user warning: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') AND n.type = 'story' AND tn.nid <> tn3.nid GROUP BY n.nid ORDER BY c DESC LIM' at line 1 query: SELECT n.nid AS nid, n.title as title, n.created as created, COUNT(tn3.tid) c FROM dev1_term_node tn INNER JOIN dev1_term_data td ON tn.tid = tn.tid INNER JOIN dev1_term_node tn2 ON tn.tid = tn2.tid INNER JOIN dev1_term_node tn3 ON tn2.nid = tn3.nid INNER JOIN dev1_node n ON tn3.nid = n.nid WHERE n.status = 1 AND tn.nid = 55 AND tn2.nid <> 55 AND td.vid IN () AND n.type = 'story' AND tn.nid <> tn3.nid GROUP BY n.nid ORDER BY c DESC LIMIT 5 in /var/www/i1_v4/htdocs/includes/database.mysqli.inc on line 151.


Får jeg når jeg går inn på artikler på http://www.dev1.no :)
medlem i 196 måneder
 

Re: MySQL feil på dev1.no

Innleggav paula_94 » søn 19.10.2008 18:43

jeg og..

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: MySQL feil på dev1.no

Innleggav slogmo » søn 19.10.2008 18:50

Funker her. Bruker OSX 10.5.2 og Firefox 3.0.3.
Prøvde og i Safari 3.0.4. Funka berre lekkert.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: MySQL feil på dev1.no

Innleggav ak » man 20.10.2008 14:27

Takk, registrert. Har dessverre ikke tilgang til aa feilsoeke med det foerste (er paa tur i India, aa SSHe til server fra internettkafe er ikke saa aktuelt). Vil bli rettet i begynnelsen av november, tror dette bare har med "tags" / stikkord aa gjoere.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]