Airport slår seg av etter kort tid (og blir sånn)

Airport slår seg av etter kort tid (og blir sånn)

Innleggav bjornrostad » fre 28.03.2008 2:24

Hei

Jeg kjøpte MBA i dag tidlig, men opplever at Airport slår seg av etter en stund og vil ikke på igjen. Har prød på to forskjellige trådløse nett, men samme problemet på begge.

Noen som vet om det er hardware eller softwarerelatert?

Et annet problemer er at installasjonen av oppdateringen 10.5.2 henger seg. Har prøvd to ganger - første gangen sto den godt over en time uten at noe skjedde. Andre gangen i 30-40 min før jeg holdt inne Av-knappen i 10 sekunder.

Nå blir jeg lei meg. :(
medlem i 211 måneder
 

Re: Airport slår seg av etter kort tid (og blir sånn)

Innleggav Lost » fre 28.03.2008 7:37

Virker ut fra det du skriver som du har kjøpt i Norge, bare å returnere hele greia.
Slik skal det ikke være!
medlem i 216 måneder
 

Re: Airport slår seg av etter kort tid (og blir sånn)

Innleggav bjornrostad » fre 28.03.2008 9:58

Ja, kjøpt i Norge. Prøvde å la den oppdatere over natten, men hang seg likevel. Airport slår seg fortsatt av... Men, skal prøve litt til før jeg tar toget + buss + buss for å komme til butikken.
medlem i 211 måneder
 

Re: Airport slår seg av etter kort tid (og blir sånn)

Innleggav bjornrostad » søn 30.03.2008 0:45

Fikk oppdatert i går gjennom MacUpdate. Nå er problemet enda større. Airport slår seg av konstant, og selv om jeg velger å slå det på, så skjer det ingenting. Må restarte for å få det til å virke igjen (holder i 5 min), men det er ikke alltid det hjelper heller. Det står bare "Airport not found".

Lurer på hva jeg skal gjøre med den nå egentlig. Litt dumt å ikke ha trådløs nettilgang.
medlem i 211 måneder
 


Returner til MacBook Air



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]