MacBook Air hacket på 2 minutter

Re: MacBook Air hacket på 2 minutter

Innleggav kattunge » man 31.03.2008 19:52

I det siste (31.3) om saken fremgår det at også Vista falt for hackerne. Eneste som sto igjen var Linux Ubuntu.

http://www.idg.no/nyheter/article92820.ece

Et lite sitat fra Miller (siste avsnitt)
"Også Mac-hackeren Miller fortalte pressen at han valgte Mac fordi den var lettest, og at han ikke hadde prøvd seg ordentlig på Linux."

Ough.. =-O

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Re: MacBook Air hacket på 2 minutter

Innleggav xclusive » ons 09.04.2008 2:46

Snakk om å lage storm i ett vannglass. Slutt å overdrive. Vet dere hvor mange høns dette her har blitt til? Jeg sier dette: For det første er det positivt for å finne sikkerhetshullene i Safari. For det andre er det positivt for oss som brukere av Mac, vi vil jo ha bra sikkerhet? Eller er det noen fehuer som er uenig.. (retorisk spørsmål, ikke svar).

Ikke nok med det. Hvorfor skal alle de Machuene jeg ser skrive at Mac er så forrykende og at PC er totalt meningsløst (det skal sies at terminologien her er ødelagt, for som dere like godt vet som meg betyr PC Personal Computer). Selv om konkuransen er så stor, og at mange med Mac lider av ett midreverdighetskompleks i forhold til Windowsbrukere, er det vært en meget stor fremgang på Macsiden det siste året. Ikke la oss synke ned på nivå med M$-huer som absolutt må kritisere Mac. Vi vet jo på trods av hva de sier at Mac er bedre enn Windows. Hvorfor ellers har vi ikke gått tilbake for å bruke M$?

Det er ingenting som heter negativ reklame folkens. Forstå det!.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Forrige

Returner til MacBook Air



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]