MBA og Bootcamp

MBA og Bootcamp

Innleggav jag987 » tor 03.04.2008 0:55

Lurer på om det er noen som har prøvd bootcamp på MBA og evt noen erfaringer om dette??? Litt avgemgig av windows til en del programvare, så er litt vesentlig for meg
medlem i 198 måneder
 

Re: MBA og Bootcamp

Innleggav sveino » tor 03.04.2008 1:07

Har akkurat installert Boocamp på en MBA. Sliter med driveren til Airport. Ellers ser det ut til at alt fungerer. Har spurt litt her på forumet ang. nettverksdriveren, men det virker som at det eneste jeg kan gjøre er å vente på ny og oppdatert driver. Gi meg gjerne beskjed hvis du får det til å fungere.
medlem i 206 måneder
 

Re: MBA og Bootcamp

Innleggav eljono90 » tor 03.04.2008 22:29

Er det raskt og smertefritt?
medlem i 197 måneder
 

Re: MBA og Bootcamp

Innleggav sveino » fre 04.04.2008 8:39

Ja, jeg synes det er veldig greit. Bare å starte bootcamp veiviseren i OSX, og følge anvisningene. Mam må selvsagt ha klar en Windows-CD med XP SP2 (evt. Vista).
medlem i 206 måneder
 

Re: MBA og Bootcamp

Innleggav sveino » man 07.04.2008 11:05

Ser nå at driveren for trackpad og tastatur heller ikke fungerer. Usikker på om dette er noe jeg evt. må legge inn manuelt. Kjørte installasjon av Bootcamp og det gikk som sagt OK, med unntak av Airport. Det jeg nå oppdager er at trackpad ikke fungerer for høyreklikk og rulling med to fingre, samt at tastaturet ikke fungerer for ctrl-alt-del. Alt dette fungerer fint på en MBP jeg har.

Noen tips ?
medlem i 206 måneder
 

Re: MBA og Bootcamp

Innleggav sveino » tor 24.04.2008 10:56

Er det noen som har fått til å innstalere Bootcamp på MBA og fått tastatur og airport til å fungere ? Hvordan har dere evt. gjort dette ?

Jeg sliter spesielt med å finne ctrl-alt-del for å få logget på Windows under oppstart.
medlem i 206 måneder
 

Re: MBA og Bootcamp

Innleggav anneh » tir 06.05.2008 13:21

Jeg har det samme problemet (med airport) - også problemer med driver til Ethernettadapter, så jeg kommer meg ikke på nett i det hele tatt!
Har også trøbbel med skjermdriver - får bare et forvridd bilde, og det finnes ingen alternative oppløsninger.
medlem i 231 måneder
 

Re: MBA og Bootcamp

Innleggav hansaj » tir 06.05.2008 13:43

Jeg går ut fra at dere har puttet inn installasjonsdisken som fulgte med MBA etter endt installasjon av Windows. Den skal inneholde driverne. Control-Alt-Delete får du ved å holde nede Fn-Ctr-Alt-Backspace.
medlem i 198 måneder
 

Re: MBA og Bootcamp

Innleggav åttitre » tir 06.05.2008 13:49

Jeg har MBA og Vista 64bit'n... Alt går som en drøm faktisk. Jeg må installere Broadcom driveren for at trådløse skal virke. Den finnes på DVD'n. Og med skjermen lastet jeg ned siste versjon fra Intel.com sin hjemmeside. Trackpaden fungerer uten problemer hos meg. Så ikke noe problem.
http://downloadcenter.intel.com/Product_Filter.aspx?ProductID=2800&lang=eng
medlem i 240 måneder
 

Re: MBA og Bootcamp

Innleggav anneh » ons 07.05.2008 11:05

Ja da, med installasjons-CD som fulgte med "luft-macen" er nå alt i sin skjønneste orden. Til og med ethernettadapteret. Teit å glemme å bruke den CD, men siden det ikke ble spurt etter den automatisk, så gikk det i glemmeboka.....

Takk for hjelp :-)
medlem i 231 måneder
 


Returner til MacBook Air



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]