WiFi-problemer MBA mid 2011 i7

WiFi-problemer MBA mid 2011 i7

Innleggav n0gga » fre 19.07.2013 23:07

Hei!

Har fått med meg at det skal ha vært et problem med Wifi på MBA i det siste. Vet ikke så mye om dette, da jeg har vært bortreist ganske lenge uten maskinen. Kom hjem idag og la inn de seneste oppdateringene fra App Store. Nå plages jeg med at maskinen logger seg av trådløsnettet mitt HELE tiden. Er innlogget kanskje 5 minutter, for så å bli frakoblet. Trykker bare på mitt trådløsnett for å koble til igjen, men samme skjer etter 5 minutter.

Hva i alle dager er dette snakk om?
Har til info en Time Capsule som ruter.

EDIT: Bare fra jeg startet å skrive dette innlegget har jeg blitt logget ut. Logget inn rett før jeg begynte å skrive, så denne gangen gikk det ennå kortere tid.

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: WiFi-problemer MBA mid 2011 i7

Innleggav Master_Gismo » lør 03.08.2013 5:56

Kan prøve gå inn på:
  • Airport verktøy
  • AirPort (øverste meny)
  • velg Trådløst på menyen under
  • Gå inn på Valg for trådløst nettverk

Hva står det nederst der. På min står det 356 dager.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: WiFi-problemer MBA mid 2011 i7

Innleggav n0gga » lør 30.11.2013 19:23

Bumper denne her!

Har hatt macen min på skolen helt til nå, tok den hjem i helgen for å gjøre litt skolearbeid. Og nå oppfører den seg helt likt som når innlegget ble skrevet.
Hva i all verden skal dette bety?

Må jo være noe krøll mellom Mac og Time-Capsulen min. Apple-TV, iPhoner, iPader og alt annet er konstant tilkoblet Time-Capsulen uten problemer. Macen er tilkoblet skolens trådløstnettverk hver dag uten problemer.

Noen som har tips, dette går jo ikke ant. To Apple-produkter som ikke samarbeider, VELDIG uvanlig….

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: WiFi-problemer MBA mid 2011 i7

Innleggav slice » søn 01.12.2013 13:30

Hadde samme problem med min macbook pro fra 2011, med Mountain Lion. Fulgte denne oppskriften:

http://osxdaily.com/2012/11/30/resolvin ... -mac-os-x/

Slice
medlem i 140 måneder
 


Returner til MacBook Air



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]