Erfaringer med støy fra TC?

Erfaringer med støy fra TC?

Innleggav Frozen » tir 26.11.2013 21:08

Er det noen som har eraringer med støy fra AirPort TimeCapsule? Fikk min for 3 dager siden og i motsetning til den forrige(lydløse) som døde etter et lynnedslag, har denne vifte. Det er jo vel og bra, men viften har faktisk gått hvert minutt tingsen har vært påskrudd, og den er IKKE lydløs for å si det pent. Angrer rett og slett på kjøpet. Kan det være en feilvare, eller er det rett og slett slik det skal være? :-(
medlem i 162 måneder
 

Re: Erfaringer med støy fra TC?

Innleggav Valotunk » tir 26.11.2013 22:13

Har hatt nyeste TC siden den kom på markedet og har aldri hørt vifta lage noen lyd i det hele tatt.

Eneste lyden jeg kan høre er harddisken akkurat i det øyeblikket den spinner i gang.

Høres nesten ut som det er en feil på din.
medlem i 199 måneder
 

Re: Erfaringer med støy fra TC?

Innleggav T.B.Hansen » tir 26.11.2013 23:19

Har aldri hørt et knyst — TC'en står i et eget rom, men med åpen dør.

Om viften går hele tiden, er den mest sannsynlig forklaringen at det er for varmt/ikke god nok lufting der disken står. Står det annet elektrisk utstyr i nærheten?

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: Erfaringer med støy fra TC?

Innleggav Frozen » tir 03.12.2013 22:37

Tusen takk for tilbakemeldinger! TC´en stod i gangen med rikelig ventilasjon til alle kanter. Jeg har ringt med support og vi er enige om at det er noe galt med enheten. Så nå ligger den pent innepakket og klar for retur igjen. Ingen problemer når jeg forklarte problemet. Prøvde å gjenopprette fabrikkinnstillingene, uten at det hjalp. Skulle få pengene tilbake innen 3-5 virkedager etter at de har mottatt enheten. Så da kan jeg bare dra og kjøpe ny. Denne gangen kjøper jeg på Elkjøp, så er det forhåpentligvis enklere ved returen hvis det blir krøll igjen. :-P
medlem i 162 måneder
 


Returner til Annen maskinvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]