Time machine / time capsule kopierer store datamengder

Time machine / time capsule kopierer store datamengder

Innleggav Runter vom Sofa » fre 16.10.2015 12:49

Hei. Har en ny time capsule som sikkerhetskopierer en imac på 10.11.1 beta (15B38b). Den er for lengst ferdig med en komplett sikkerhetskopiering av maskinen.

Hver gang Time machine starter en sikkerhetskopi (én gang i timen), påstår den at den har store datamengder, av og til flere titalls GB, å kopiere. Men jeg vet med sikkerhet at jeg slett ikke har lagt til mer enn noen MB, og ofte har jeg ikke lagt til noe data i det hele tatt mellom hver sikkerhetskopiering.

Tilgjengelig lagringsplass på Time capsulen blir stadig mindre på grunn av denne ukjente datamengden som stadig kopieres til den.

Noen som har vært borti problemet og kjenner en løsning? Problemet var der ikke til å begynne med.

Har prøvd å søke på nettet, og har funnet noen som har problemer som i alle fall ligner, men jeg skjønte lite av svarene de fikk. Hadde håpt at det var noe veldig enkelt.

Har prøvd hard reset.
medlem i 209 måneder
 

Re: Time machine / time capsule kopierer store datamengder

Innleggav Morse » tor 22.10.2015 4:21

For å få vekk en mulig feilkilde: Har du andre disker koblet til, som Time Machine også vil ta back up av? Jeg bare spør...

Her er en litt eldre artikkel som kanskje kan hjelpe: http://apple.stackexchange.com/question ... cally-have

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 


Returner til Annen maskinvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]