MacPizza i Stavanger

MacPizza i Stavanger

Innleggav Judas » ons 30.04.2008 11:29

Burde me ikkje prøvd å få til ein macpizza i Stavanger.
Om det er interesse, så kan eg organisere det.
Gi ein lyd i denne tråden.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Re: MacPizza i Stavanger

Innleggav kivestre » ons 30.04.2008 11:39

God ide!!!!

Kan selvfølgelig ikke love at det vil passe, men i utgangspunktet er i hvert fall jeg med.
medlem i 200 måneder
 

Re: MacPizza i Stavanger

Innleggav Bircoff den andre » ons 30.04.2008 12:24

hva skjer nå egentlig på en MacPizza?
medlem i 206 måneder
 

Re: MacPizza i Stavanger

Innleggav Judas » ons 30.04.2008 13:19

På ein MacPizza eter ein pizza (sic) og har kanskje eit foredrag eller ein presentasjon av ein ny maskin, eller programvare el. liknande. Eller det er berre eit hyggeleg lag, der me som er brukarar av mac1 kan henge litt ut og slarve og bli litt kjendt.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Re: MacPizza i Stavanger

Innleggav coolerguy » ons 30.04.2008 15:09

Du/dere kan jo ta kontakt med SMUG og prøve og orge noe sammen med den gjengen, som faktisk allerede setter opp møte en gang i mnd...

http://fedora.bardsen.net/smug/

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: MacPizza i Stavanger

Innleggav Trulsdd » ons 03.09.2008 20:50

Bumper denne tråden! Dette ville være utrolig tøft om noen kunne lagt!
medlem i 195 måneder
 

Re: MacPizza i Stavanger

Innleggav Fiskepudding » tor 16.10.2008 12:44

Er noen klare for Pizza på førstkommende mandag den 20 oktober?

Vi hadde planlagt medlemsmøte i Stavanger Mac User Group den 20, men vi fant ut at vi heller skulle ta en vri (og kanskje også rekruttere noen nye medlemmer i samme slengen :-)

Vi har derfor reservert bord til ca 20 personer på Peppes i Stavanger sentrum fra rundt 19-19:30 og utover nå på mandag som kommer.
Alle bestiller og betaler selv det de spiser og drikker. Det er pizzabord hos Peppes hele kvelden så vi trenger ikke spise fort for å unngå at maten blir kald.

Bordene er reservert til SMUG (Stavanger Mac User Group http://www.ismug.no ) så bare spør etter det så vil du bli vist hvor vi sitter, dette er ikke tenkt som et valig medlemsmøte i SMUG, men en "vanlig" Mac-pizza -åpent for alle.

Det er ikke trådløst nettverk på Peppes i Stavanger, men det skal være et åpent nettverk i senteret som det skal være mulig å koblet seg til i lokalene, men det er ikke nødvendig å ha med maskin, går fint an å ha en Mac prat uten maskinen på fanget -jeg tar iallefall ikke noen av mine.

Håper mange Mac brukere tar seg turen nedenom på mandag.

Vil være greit å få en liten tilbakemelding om ca hvor mange som kommer. (enten en post her eller en PM) Dersom det blir svært mange har de kanskje ikke plass til alle på en gang og får da tenke på andre løsninger.

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Re: MacPizza i Stavanger

Innleggav Trulsdd » tor 16.10.2008 13:51

Jeg kommer! :) Drar heller ikke Mac'en med ned.
medlem i 195 måneder
 

Re: MacPizza i Stavanger

Innleggav steffenz » fre 17.10.2008 23:57

Jeg regner med å komme innom :)
medlem i 207 måneder
 

Re: MacPizza i Stavanger

Innleggav iMetal » lør 18.10.2008 0:28

Jeg kommer! Drar også med meg en kompis =)

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: MacPizza i Stavanger

Innleggav Fiskepudding » lør 18.10.2008 9:29

Bare en liten oppdatering. Det er til nå 10 personer som har meldt sin ankomst.
Noen spesifikke emner for hva vi kan diskutere setter vi ikke opp, er vel nok bare å bli kjent og diskutere laust og fast.
Gleder meg til mandag :-)

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Re: MacPizza i Stavanger

Innleggav Judas » lør 18.10.2008 14:21

Crap. No når eg er i Bergen å jobbar........ :-[

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Re: MacPizza i Stavanger

Innleggav steffenz » lør 18.10.2008 16:28

Bare en liten oppdatering. Det er til nå 10 personer som har meldt sin ankomst.
Noen spesifikke emner for hva vi kan diskutere setter vi ikke opp, er vel nok bare å bli kjent og diskutere laust og fast. :)
Gleder meg til mandag

Håper nå at drittslenging om Windows blir prioritert ialelfall. Det er alltid kjekt :D
medlem i 207 måneder
 

Re: MacPizza i Stavanger

Innleggav Fiskepudding » lør 18.10.2008 17:06

steffenz skrev:Håper nå at drittslenging om Windows blir prioritert ialelfall. Det er alltid kjekt :D

Vi er vel saklige og slenger vel ikke dritt om noen, men windows fanboys vil kanskje oppfatte det som drittslenging :-P

Judas -et kjappt fly fur retur stavanger er jo mulig ;-) --ok er vel "not an option".., dumt at det ikke passer, men vi satser vel på at det vil bli gjentatt en annen gang -og du (og andre interreserte) er jo også velkomne til de månedlige medlemsmøtene i SMUG, selv om det vanligvis er lite mat der, er det kjekkt det også.

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Re: MacPizza i Stavanger

Innleggav steffenz » søn 19.10.2008 2:46

SMUG - hva går det egentlig ut på? Sjekka litt på siden deres men fant ikke så mye svar der. Forklaring?
medlem i 207 måneder
 

Neste

Returner til MacPizza



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron