Støtte til bakgårdsklubb

Støtte til bakgårdsklubb

Innleggav Frants » ons 12.08.2009 16:03

Hei

Vet ikke om dette er på kanten av retningslinjene for forumet, men synes målet helliger middelet, så "here we go". Er vel ikke verre enn å be om jobb el.l., men kanskje ikke helt i forumets formålsparagraf ...

Som min avatar indikerer er jeg involvert i en fotballklubb. Dette er en klubb i indre Oslo øst. Vi har lavest banedekning i Norge (minst fotballbane per innbygger), kanskje det eldste kunstgressdekke i Norge på vår ene bane og et klubbhus som holder på å falle sammen fordi kommunen ikke pusser opp (det er så mye enklere å bygge/vedlikeholde på vestkanten av byen for der har de så god plass ... eller gi penger/baner til klubber med sterkere merkevare). Samtidig er vi den desidert største fritidstilbyderen i vårt nærområde, og vi jobber kontinuerlig for å holde terskelen for deltakelse så lavt som mulig (er mye billigere enn våre større naboer i Øst, uten å nevne navn).

Min oppfordring er at så mange som mulig gir sin "grasrotandel" til Grüner Fotball, så kanskje vi kan opprettholde vårt tilbud og til og med ha litt mer ressurser til barn og unge i Oslo indre øst.

Har du spillkort fra Norsk Tipping er det bare å sende en SMS: "GRASROTANDELEN 992316063" til 2020 eller du kan gjøre det i tippekiosken eller på Norsk Tipping sine hjemmesider.

SMSen er gratis, og det koster dere ingenting (annet enn det dere tipper for!), men Grüner fotball får en liten slant av omsetningen, så vi er takknemlige for alle bidrag.

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Returner til Stillinger og tjenester



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron