Webutvikling/oppdatering (Adobe Contribute/Wordpress?)

Webutvikling/oppdatering (Adobe Contribute/Wordpress?)

Innleggav TerjeFjærn » man 06.02.2012 13:07

Webutvikling/oppdatering (Adobe Contribute/Wordpress?)-søker anbud

Jeg står bak 2 websider som begge har behov for videreutvkling og oppdatering. Den personen (1 mannsfirma) som hittil har gjort dette har sluttet i bransjen. Han har brukt Adobe Contribute til oppdatering. Jeg ønsker å kunne gjøre enklere oppdateringer selv på min Mac. Jeg søker derfor;
Person/personer (gjerne student e.l.) som delvis selv oppdaterer mine websider, (legge inn videoer/lydfiler/grafikk osv.) samtidig som han/hun kan veilede og sette meg inn i hvordan jeg selv gjør enkle oppdateringer. Jeg er åpen for å legge websidene inn i et nytt format (f.eks. Wordpress e.l.-har noen råd/forslag?) og trenger da et anbud på hva dette i sin helhet vil koste. Samt en timepris på videre oppdateringsarbeid. Jeg har et kontor og jobber stort sett i oslo/norge men bor 4 mil nord for Gøteborg så aller mest aktuelt er personer som bor i nærheten av denne strekningen. Websidene det gjelder er;

http://www.reagan.no
http://www.karmacamp.no

På forhånd takk :-)
medlem i 185 måneder
 

Re: Webutvikling/oppdatering (Adobe Contribute/Wordpress?)

Innleggav stentotre » tir 13.03.2012 4:06

Hei,

Send meg en epost på stentotre krøllalfa gmail dot com og så kan vi prates nærmere.

Lettere for meg å gi deg et tilbud på et oppsett med wordpress når jeg vet hvor mye innhold du allerede har/skal byttes ut/skal inn på de nye sidene. Detaljer, min venn.

Oppdateringsarbeid går på timespris men kan godt lære deg opp i å bruke wordpress, slik at du på sikt kan poste og vedlikeholde innholdet ditt.

Ser frem til å høre fra deg
medlem i 144 måneder
 

Re: Webutvikling/oppdatering (Adobe Contribute/Wordpress?)

Innleggav TerjeFjærn » tir 13.03.2012 9:40

Hei og takk for svar. Jeg la jo ut dette for 6 uker siden og nå er jeg igang med en leverandør som gjør alt dette i Joomla. Jeg håper det funker, men det kan jo allikevel være jeg trenge andre tjenester etterhvert. (f.eks. å lage App).
Kommer tilbake om noe blir aktuelt.
KR
medlem i 185 måneder
 


Returner til Stillinger og tjenester



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]