Tweetie til Mac klar på mandag

Tweetie til Mac klar på mandag

Innleggav admin » fre 17.04.2009 16:56

Ny Twitter-klient for MacTweetie, den mest populære Twitter-klienten til iPhone er på vei til Mac OS X og allerede på mandag skal du kunne laste ned programvaren. Utvikleren atebits har i dag lagt ut en video av Tweetie og vi har definitivt fått en ny favoritt hva gjelder Twitter-klienter.

Endelig får vi en skikkelig god Twitter-klient til Mac som ikke kjører i Adobe Air!

Tweetie har en rekke smarte funksjoner som støtte for flere Twitter-kontoer, full integrasjon av Twitter APIen og støtte for en rekke Twitter-tjenester som Twitpic og Stocktwits.



Du kan lese mer om Tweetie for Mac hos utvikleren atebits eller følge dem på twitter. Du kan også følge i1-nettverket på Twitter under brukernavnet i1no.

Hva er Twitter?




Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Dette gleder jeg meg veldig

Innleggav admin » fre 17.04.2009 17:05

Dette gleder jeg meg veldig til. Skal bli bra å hive TweetDeck og andre Air-applikasjoner ut av Macen :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Har til nå bare brukt

Innleggav kolby » fre 17.04.2009 17:08

Har til nå bare brukt Twitterrific, men nå kan det se ut som at Tweetie kan få meg til å bytte. Har prøvd flere andre klienter som er populære, men ingen har klart å overbevise meg.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 

Re: Tweetie til Mac klar på mandag

Innleggav Lukas » fre 17.04.2009 17:12

Det står ikke helt klart for meg hvilket behov Twitter fyller. Kan noen opplyse meg? Helst uten linker til instruksjonsvideoer :-)

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Hvor mye kommer denne til å

Innleggav termserv » fre 17.04.2009 17:17

Hvor mye kommer denne til å koste?

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Herregud som jeg gleder meg.

Innleggav Alyce » fre 17.04.2009 17:31

Herregud som jeg gleder meg. Ryktene sier at den kommer til å koste 15$ eller med reklame, men litt reklame kan jeg fint leve med for en så smud native-app istedenfor air, enda destroytwitter er ganske bra også

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

spennende

Innleggav Yzzer » fre 17.04.2009 17:41

så langt har jeg holdt meg til Twitterrific jeg også, men som kolby skriver: Nå kan det se ut til at jeg bytter.
Dette så meget bra ut.


@Lukas: Twitter er vel stadig voksende, og lar deg fortelle folk hva du gjør, tenker, mener etc gjennom en kort (140 tegn) melding.

Du kan følge og bli fulgt av andre som twitrer.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

spennende

Innleggav Yzzer » fre 17.04.2009 17:42

trippel..

edit: noe rart når jeg skriver via forside-artikkelen tydeligvis. Fikk opp feilmelding først, og måtte gå Forhåndsvis - post for å få det til der.. men her på forumet ser det ut til at ALT postes.. om dere skjønte hva jeg mente.. :-/

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Tweetie til Mac klar på mandag

Innleggav Lukas » fre 17.04.2009 17:56

Blir ikke dette litt som statusfeltet i Facebook? Som man jo ser i Adium?

Er Twitter noe annet en bare nok en kanal hvor man gi alle andre beskjed om alle mulige trivialiteter?

Twitter låter slitsomt, men jeg begynner vel å bli gammel :-)

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: Tweetie til Mac klar på mandag

Innleggav Alyce » fre 17.04.2009 18:11

Det som er så bra med twitter er at du kan bruke det som du vil. Det er mange som bruker det som en facebook-lite (noe som kan trengs, jeg er iallefall lei av å bli invitert til "6 degrees of seperation" eller en ny vri på texas hold 'em), noen bruker det som en måte å skape et nettverk og dele informasjon, nyheter og inspirasjon, noen bruker det nesten som en rss-leser.

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Gleder meg til mandag.

Innleggav Oddgeirf » lør 18.04.2009 0:21

Blir veldig bra dette her. Gleder meg. Har faktisk tatt i bruk twitter app på facebook. Da eg oppdaterer twitter blir statusen på facebook oppdatert. Veldig greit.
medlem i 211 måneder
 

Tror jeg skal prøve ut

Innleggav robertMAC » lør 18.04.2009 15:23

Tror jeg skal prøve ut twitter :)

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 


Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron