WWDC utsolgt

WWDC utsolgt

Innleggav admin » ons 29.04.2009 9:52

WWDC 09Planla du å dra til San Francisco for å få med deg det siste omkring utvikling for Mac eller iPhone, men har enda ikke kjøpt billetter?

I såfall er du dessverre for sent ute. For andre gang i historien har nemlig Apples World Wide Developer Conference blitt utsolgt. Konferansen finner sted den 8. til 12. juni i Moscone West i San Francisco, USA.

WWDC er en årlig konferanse som holdes av Apple for alle utviklere til Mac-, og nå også, iPhone-plattformen. På WWDC vil man kunne få med seg det siste nye av Apples teknologi og en rekke kurs, foredrag og sosiale samlinger for de som jobber opp mot Apples plattformer.

Apple har også en lang historie i å lansere produkter under WWDC og det skulle ikke forundre oss om vi både får se en tilnærmet ferdig versjon av Snow Leopard, iPhone OS 3.0 og nye iPhones under årets messe. Steve Jobs vil ikke holde årets keynote da han fortsatt er sykemeldt fra sin stilling i Apple ut juni.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Noen som skal?

Innleggav bonski » ons 29.04.2009 20:36

Jeg har spurt tidligere på Dev1 forumet uten at noen svarte positivt på det. Jeg skal, men er det ingen andre?
medlem i 218 måneder
 

wwdc

Innleggav monoton » man 04.05.2009 12:48

Hei,
har sikkret meg en student billett, men har ikke bestemt meg enda, da jeg ser det blir trangt tidsmessig. Artig om de norske som skal gir lyd, erfaringsmessig ikke alt for mange nordmenn på wwdc..
Har du stud. billett?
Sist endret av monoton den man 04.05.2009 12:49, endret 1 gang
medlem i 224 måneder
 


Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]