Billigere maskiner fra Apple allerede i vår?

dette er bra!

Innleggav thunder » man 04.05.2009 13:28

Hvorfor vil en normal person ønske høyere priser? Med noen modifikasjoner som større HD, mer RAM osv. vil prisen alltid bli høyere. Allemannseie eller ikke, dette er jo det eneste motargumentet jeg hører frå Windows-brukere, det er dyrt! Synest dette virker interessant jeg. Btw. sammenligne en datamaskin med en hammer? Føler at jeg bruker større nytte av en datamaskin en det xD
medlem i 188 måneder
 

Re: Billigere maskiner fra Apple allerede i vår?

Innleggav Jetcake » man 04.05.2009 13:36

Hvis apple kommer med karbonfiber i tingene sine så vil de ihvertfall som jeg tro bli en god del dyrere.. Carbonfiber er jo dyrere enn aluminium og :rolls eyes:
medlem i 181 måneder
 

Noe som helst formening om

Innleggav magnar » lør 09.05.2009 14:19

Noe som helst formening om når det måtte komme nye modeller...?

Skal ha meg ny maskin snart.
medlem i 187 måneder
 

#magnar Her er en link for

Innleggav thunder » tir 12.05.2009 15:23

#magnar

Her er en link for deg :)

http://buyersguide.macrumors.com/
medlem i 188 måneder
 

Re: Billigere maskiner fra Apple allerede i vår?

Innleggav Norgesannonser » tir 12.05.2009 16:12

Personlig tror jeg det er en glimrende idé å sette ned prisene på Mac. Kjenner mange jeg som har lyst på Mac, men PC glinser der i sin lave pris... ;)

Den hvite Macbook selger nok godt fordi den er selve symbolet på en bærbar Mac. =-O Hadde selv lyst på den hvite, bare fordi det er den som "egentlig er Mac". Alu look har jo PC hatt i mange år. Mine første Acer bærbare hadde alu. look...

Den hvite eee PC fra Asus selger godt - fordi den minner om en Mac - tror jeg. Var derfor jeg hadde lyst på den. Jeg visste ikke engang at det var noe som het "uni body" før jeg for 2 uker siden begynte å undersøke Mac - fordi jeg var lei av PC krasj og å kaste bort mye tid på å fikse Win.

Men alle vil ha stabil PC/ Mac.

Derfor tror jeg det kan være fornuftig for Apple å skru ned prisene på produktene. I alle fall dem som er ment som konsumer-produkter. De profesjonelle tåler nok å betale mer...

Da vil jo du og jeg og resten av folket kunne velge mellom "rimeligere" modeller som konkurrerer med "husholdningsPC'er" - og de mer eksklusive Mac'ene som er til profesjonelle brukere.

En kjapp oversikt over mine "anbefalinger" er:
En hvit Macbook til 5999,-
En unibody fra kr 8990
En unibody premium fra 10990
og en unibody pro fra 14990

Husk at Apple tjener mye på salg av programmer også. Så en hvit Macbook til 5999,- vil fort kunne tjene inn 8 - 10000,- for Apple på ett år. I tillegg vil nok en Mac-brann kunne spre seg raskt blant folk.

PS: Kunne jeg fått min bror til å kjøpe en Mac for 5999,- - så slapp jeg unna en del support... :-D

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

Re: Billigere maskiner fra Apple allerede i vår?

Innleggav krsk0 » tir 12.05.2009 18:28

Tipper apple kommer til og droppe den hvite macen snart, høres ut som de har hatt en god del problemer med den. (sprekker)
medlem i 185 måneder
 

Re: Billigere maskiner fra Apple allerede i vår?

Innleggav andersk » tir 12.05.2009 18:40

Mener jeg har lest at de har byttet materiale nå i det siste, så sprekker ikke er noe problem lenger.
medlem i 185 måneder
 

Re: Billigere maskiner fra Apple allerede i vår?

Innleggav slogmo » tir 12.05.2009 18:44

Og jeg har lest at det er samme gamle polykarbonat eller hva de nå kaller det.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]