Beak beta lansert

Beak beta lansert

Innleggav admin » fre 01.05.2009 13:28

Twitterklient til MacInteressen for tjenesten Twitter ser ikke ut til å avta og stadig flere benytter den populære mikrobloggingstjensten. Det har i lengre tid vært dårlig med Twitter-klienter til Mac, men de siste ukene har programmene Tweetie og Lounge blitt lansert til stor begeistring blant Mac-twittere.

Nå lanseres det enda en ny og innovativ Mac-klient med navnet Beak. Konkurransen om Twitter-tronen på Mac tilspisser seg.

Beak ble lansert i en tidlig betaversjon i går kveld og programmet er et Cocoa Mac-program på samme måte som vår favoritt Tweetie. Programmet har stort sett alle de funksjonene man forventer i en Twitter-klient, men introduserer også noen nye funksjoner som statistikk over hvor mange som klikker på URLer i dine tweets.

Beak

Programmet kan lastes ned fra Beakapp.com.

Du kan følge Mac1 og i1-nettverket på @i1no på Twitter. Vi som driver i1 er @mrkolby, @matsbs, @thomasberglund og @macbruker på Twitter.



Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Tweetie uten transtions

Innleggav FT » fre 01.05.2009 14:04

Tweetie uten transtions :)
denne ble jeg glad i!

ang. url statistikk så laget jeg en link til beakapp.com som 1461 klikket på iløpet av 10sek. enten er jeg veldig populær eller så ligger URL lagret allerede.
leke litt mere

programmet er ikke så pent som Tweetie, (steng av transitions så blir jeg like fornød med Tweetie)
Sist endret av FT den fre 01.05.2009 14:07, endret 1 gang
medlem i 180 måneder
 

Skal prøve det etterpå!

Innleggav krsk0 » fre 01.05.2009 14:12

Skal prøve det etterpå!
medlem i 185 måneder
 

Konge

Innleggav dordar » fre 01.05.2009 16:05

Dette var akkurat det jeg har ventet på!

Brukerens avatar
medlem i 191 måneder
 

Jeg skjønner rett og slett

Innleggav Ariston » lør 02.05.2009 0:12

Jeg skjønner rett og slett ikke vitsen med så sykt mange programmer, som handler om akkuratt det samme. Bare unødvendig.
medlem i 186 måneder
 

Ariston: Teknisk sett ja,

Innleggav svar » lør 02.05.2009 11:14

Ariston: Teknisk sett ja, men siden det finnes så mange forskjellige meninger om hvordan en twitterklient skal fungere, ja, så finnes det såpass mange.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Re: Beak beta lansert

Innleggav FT » lør 02.05.2009 12:06

Jeg liker denne
Den er uten transitions
jeg liker ikke denne, synes den er stygg

vil ha tweetie uten transitions, da blir jeg glad
medlem i 180 måneder
 

Anbefaler følgende

Innleggav nerland » lør 02.05.2009 20:18

medlem i 199 måneder
 

Ariston: Hvorfor finnes det

Innleggav termserv » lør 02.05.2009 23:07

Ariston: Hvorfor finnes det så mange forskjellig dagligvarekjeder i Norge? Jo mer programmer, jo mer konkurranse, jo bedre vil programmene bli også. Bare til fordel for deg!

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

termserv: Hvorfor til fordel

Innleggav Ariston » søn 03.05.2009 1:33

termserv:

Hvorfor til fordel for meg?
medlem i 186 måneder
 

Er det egentlig noen

Innleggav KennethDreyer » søn 03.05.2009 15:18

Er det egentlig noen nevnverdige forskjeller mellom denne og tweetie da?
medlem i 180 måneder
 

Ariston: hallo...fordi det

Innleggav nerland » søn 03.05.2009 15:32

Ariston: hallo...fordi det skaper konkurranse om brukere, og konkurranse skaper ny funksjonalitet som igjen får folk til å bytte fra noe de hadde. Altså som "termserv" skriver. Bare til fordel for deg!
medlem i 199 måneder
 

Ikke minst er det bra med et

Innleggav nerland » søn 03.05.2009 15:35

Ikke minst er det bra med et utvalg av den enkle grunn at folk har forskjellig behov og smak.
medlem i 199 måneder
 

@nerland: lastet ned

Innleggav exilon » tir 05.05.2009 11:10

@nerland: lastet ned tweetdeck i går, og det virker bra, spesielt ettersom det viser facebook-oppdateringer også. Men det irriterer meg at programmet ikke snakker med growl.

Ikke helt fått med meg hva det nye Adobe AIR er heller...
medlem i 182 måneder
 

liker beak veldig godt, men

Innleggav Stashie » tir 05.05.2009 21:03

liker beak veldig godt, men programmet burde vært innbakt i adium. da snakker vi!

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Neste

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]