Underskriftskampanje for Apple Store

Jeg mener for det første at

Innleggav iAndrew » tir 12.05.2009 10:57

Jeg mener for det første at det er lite behov for det, og for det andre at det er ganske meningsløst å ha en underskriftskampanje for det ettersom København som nevnt er mye mer naturlig for Apple å velge som første butikk i Norden. (Stockholm også for den saks skyld.)
Sist endret av iAndrew den tir 12.05.2009 10:58, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: Underskriftskampanje for Apple Store

Innleggav KriSkj » tir 12.05.2009 11:19

Men hadde du (og dere) klikket mentalt hvis det hadde kommet??

Hvis svaret er nei, er det vel ikke så fryketlig mye jobb å skrive navn og e-post adresse?

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Hadde ikke gjort meg noe,

Innleggav iAndrew » tir 12.05.2009 12:19

Hadde ikke gjort meg noe, men jeg skrive ikke under på en halvseriøs underskriftskampanje for noe jeg ikke er spesielt for, og som dessuten er usannsynlig, bare fordi jeg ikke er direkte imot det.

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Ehm. Jeg hadde blitt glad

Innleggav EmmernMe » tir 12.05.2009 13:45

Ehm. Jeg hadde blitt glad hvis du ikke brukte navnet mitt..
Så ikke at du hadde endret teksten, min er nå avsluttet :)
Sist endret av EmmernMe den tir 12.05.2009 13:49, endret 1 gang
medlem i 184 måneder
 

Missforståelse

Innleggav iNordli18 » tir 12.05.2009 14:13

Det var en misforståelse, Emil så ikke at jeg hadde endret tekset :)
medlem i 179 måneder
 

Re: Underskriftskampanje for Apple Store

Innleggav inick » tir 12.05.2009 14:53

Det begynner å se bedre ut nå! men til en neste gang, ville jeg på det sterkeste anbefale å bruke en annen website, Underskrift.no virker ikke akkuratt troverdig, Men skal ikke klage på alt heller :)
Lykke til!
medlem i 186 måneder
 

Vitsen er?

Innleggav Ramius » tir 12.05.2009 15:13

Hva er egentlig poenget med en Apple Store? Hvorfor er det om å gjøre å ha det i Norge, når Eplehuset selger akkurat det samme, til samme priser?

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Har lyst på Apple Retail

Innleggav andreasbk » tir 12.05.2009 15:46

Har lyst på Apple Retail Store pga workshopene: http://www.apple.com/uk/retail/regentstreet/

Brukerens avatar
medlem i 191 måneder
 

Re: Har lyst på Apple Retail

Innleggav Ramius » ons 13.05.2009 12:03

andreasbk skrev:Har lyst på Apple Retail Store pga workshopene: http://www.apple.com/uk/retail/regentstreet/

Der var jeg for et par dager siden. Men hva skal du med det uansett, når du allerede har en Mac?

Dessuten er det jo ikke garantert at det vil bli en workshop i en Apple Store i Oslo. Ikke bare er det vanskelig å finne lokaler store nok, men det ville jo kostet enormt mye penger. Og det er ikke sikkert det er verdt det for Apple når kanskje nordmenns data-vaner er annerledes.

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Office Line

Innleggav Driveren » ons 13.05.2009 22:03

Da Office line (Nå Humav) åpnet sin butikk i Vika i Oslo ble den en periode markedsført under navnet Appøe Store Som jo betyr Apple Butikk.
Ofiline bgynte som et rent Verskted og salg til profesjonelle. Mac and Carry butikken på Ullevåll ble i sin tid startet av Høyskole Data, som officeline kjøpte.

Det har i mange år vær flere som har solgt maskiner fra Apple, problemet var at de kun solgte til firma.
Høyskole data solgte til skoleelever over hele landet.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron