Vi lanserer Kickback.no!

Vi lanserer Kickback.no!

Innleggav admin » lør 23.05.2009 13:38

Vi lanserer Kickback.noI går lanserte vi vår nye tjeneste Kickback.no, en tjeneste hvor du som i1-bruker kan få en «kickback» når du handler hos en av våre partnere. Snart vil du også kunne få «kickback» for å bidra her på i1-nettverket.

Bli med i vår store lanseringskonkurranse hvor vi deler ut gratis gavekort hver eneste dag!

Hva er Kickback.no?


Kickback.no er din startside for netthandel. Med Kickback.no får du penger, eller som vi kaller det, en «kickback» når du handler hos en av våre partnere på nett. Alt du behøver å gjøre er å gå via Kickback.no når du skal handle hos en av våre partnere. Prisen på det du kjøper forblir det samme, men du vil i etterkant få en «kickback» på ditt kjøp og din oppsparte kickback kan du veksle ut i gratis gavekort og gaver.

Hvordan fungerer Kickback?

Ikke alle våre partnere krever at du handler, og det finnes flere tilbud hvor du får kickback kun for å gjennomføre en quiz, spørreundersøkelse eller registrere deg på en nettside. Du kan spare «kickback» på mange forskjellige måter.

Hva har Kickback.no med i1-nettverket å gjøre?


Kickback.no er en tjeneste som i løpet av de neste ukene kommer til å bli tettere integrert inn mot alle i1-nettsidene og er du registrert på en av i1-nettsidene kan du logge inn på Kickback.no med samme brukernavn og passord.

Snart vil du også kunne få «kickback» for å bidra med artikler, guider og annet innhold på noen av nettsidene i i1-nettverket. Så lenge du er logget inn på en av i1-nettsidene får du også Kickback for alle transaksjoner du gjennomfører via lenker til Kickback-butikker i forumet, artikler osv. Din oppsparte kickback kan du veksle ut i gratis gavekort fra f.eks. iTunes, Komplett, H&M, Travellink og mange av Norges største butikker.

Hva kan jeg bruke min kickback på?


Gratis gavekortNår du har spart opp nok kickback, kan du veksle dem inn i gavekort og gaver fra kjente norske butikker.
Minsteuttak er på 200,- og du finner gavekort fra butikker som H&M, Komplett, CDON, iTunes, Bianco, G-Sport, DFDS og mange flere.

Gavekortene sendes direkte hjem til deg, og noen leveres til og med elektronisk kort tid etter din bestilling. Det er ingen begrensinger på hvor mange gavekort du kan bestille så lenge du har opptjent nok kickback.

Lanseringskonkurranse


Vi lanserer Kickback.no med en stor lanseringskonkurranse hvor du hver eneste dag i de neste 10 dagene kan vinne et valgfritt gavekort fra Kickback.no.

Alt du behøver å gjøre for å delta i konkurransen er å bli medlem i Kickback.no sin Facebook Fan Page og fortelle oss hvorfor du fortjener å få et gratis gavekort på wallen til Kickback.no! Vinnere vil trekkes dagen etter og du kan delta hver eneste dag!

Kickback

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Et positivt tiltak

Innleggav Reverby » lør 23.05.2009 13:49

Et godt tiltak som vil gjøre det mer attraktivt å bidra med innhold på mac1.no til glede for tiltakshavere såvel som brukere.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

så det er altså dette som

Innleggav Macca » lør 23.05.2009 13:56

så det er altså dette som har tatt over for bonus1. Så meget bra ut, og supert at vi fikk med oss bonus1-poengene.

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Dumt du ikke kan få

Innleggav krsk0 » lør 23.05.2009 13:57

Dumt du ikke kan få kickback når du kjøper noe på komplett..
medlem i 185 måneder
 

Også dumt at man ikke får

Innleggav runen » lør 23.05.2009 14:25

Også dumt at man ikke får poeng gor moms... vet ikke om man gjorde dette før men.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Jeg liker spesielt at det er

Innleggav Ovit82 » lør 23.05.2009 14:28

Jeg liker spesielt at det er kickback på iTunes, Det er jo ett av de stedene jeg svir av mest penger...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Interresangt:)

Innleggav nubbiz » lør 23.05.2009 15:16

Interresangt:)

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Synd at jeg akuratt har

Innleggav Traktor » lør 23.05.2009 16:07

Synd at jeg akuratt har bestilt en imac fra apple store, kunne sikkert fått ganske mye kickback på det kjøpet.

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

er dette en type relansering

Innleggav FT » lør 23.05.2009 19:29

er dette en type relansering av bonus1?
medlem i 180 måneder
 

Re: Vi lanserer Kickback.no!

Innleggav krsk0 » lør 23.05.2009 19:41

FT: Ja jeg tror det.
medlem i 185 måneder
 

Facebook

Innleggav Rocknisse » lør 23.05.2009 22:56

Synd at man må registrer seg på facebook da. Er en av de som ikke finnes der, og kommer aldri til å finnes der heller. I 2015 kommer jeg til å være den eneste som ikke finns der, og da blir jeg berømt!!!

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Jeg heier med deg Rocknisse!

Innleggav Kirkeby » søn 24.05.2009 0:45

Jeg heier med deg Rocknisse! Det er bare bry uansett...

Og angående Kickback: Veldig bra tiltak! Takk! Jeg svir av mye penger på både cdon og iTunes.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Vi lanserer Kickback.no!

Innleggav FT » søn 24.05.2009 0:49

Alt du behøver å gjøre for å delta i konkurransen er å bli medlem i Kickback.no sin Facebook Fan Page og fortelle oss hvorfor du fortjener å få et gratis gavekort på wallen til Kickback.no! Vinnere vil trekkes dagen etter og du kan delta hver eneste dag!


Så enig med deg rocknisse,jeg er også en av de få som ikke har en konto på facebook.
hvorfor ikke bare ha alt på ipod1 mac1 osv?
medlem i 180 måneder
 

Jeg har heller ikke

Innleggav Traktor » søn 24.05.2009 0:55

Jeg har heller ikke facebook.

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

kanskje jeg skal registrere

Innleggav FT » søn 24.05.2009 1:12

kanskje jeg skal registrere meg pa facebook, større vinnersjansje når så få er der :P
nei jeg lar være
medlem i 180 måneder
 

Neste

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]