Polar pulsklokker med Mac-støtte

Endelig kan jeg få fullt

Innleggav mck » tor 17.06.2010 23:10

Endelig kan jeg få fullt utbytte av min FT80, NICE!
medlem i 187 måneder
 

Hmm.. funke ikke dette til

Innleggav christianfarstad » fre 18.06.2010 2:26

Hmm.. funke ikke dette til RS800CX? Kjipt at å kjøpe klokke til 3000,- åsså klare dem ikkje å oppgradere til den også?? Må jo være en feil!!!
medlem i 192 måneder
 

Re: Polar pulsklokker med Mac-støtte

Innleggav opsNOR123 » fre 18.06.2010 8:24

Tror du må se langt etter en mac versjon som støtter pro trainer programmet som følger med RS800CX, har lest på et forum for en stund tilbake at det skyldes hardware problemer ifm ir støtten til disse klokkene.. men dette må jo bare være sprøyt siden det skal finne 3.parts programmer der det fungerer flott.. uvisst hvaslags program det var, men husker å ha lest dette i et forum, så må nok bare belage deg på å gjøre dette via en windowns emulator....:(

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

haha froskenfredrik.. +1

Innleggav dexterM » fre 18.06.2010 16:55

haha froskenfredrik.. +1
medlem i 173 måneder
 

Endelig!! = )

Innleggav macwerner » fre 18.06.2010 18:44

Endelig!! = )

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

RS800CX

Innleggav roger_hj » man 21.06.2010 8:33

Polar må jo prioritere og få OSX støtte på RS800CX og de dyreste og beste produktene sine.
Si i fra hvis noen får til å synke den her inne!!
medlem i 229 måneder
 

Re: Polar pulsklokker med Mac-støtte

Innleggav haraldov » man 21.06.2010 10:37

For dere med litt eldre toppmodeller kan kanskje dette være nyttig.

Sakser litt fra en annen tråd:
****
Jeg bruker iSMARTtrain i OS X og laster daglig inn data fra min Polar S720i, det fungerer vel så bra som Polars eget.

Utfordringen lå i å finne en mottaker som funker på USB porten til MAC OS X!
Selv hadde jeg en gammel Polar IR-serial interface liggende og en tur til Clas Ohlson for en kabel med serieport i ene enden og USB i andre så var løsningen der.

Funker som bare det.
medlem i 180 måneder
 

Re: Polar pulsklokker med Mac-støtte

Innleggav poedeg » tor 04.10.2012 11:21

Jeg er en nokså ny MAC bruker, men har brukt Polar RS800CX i kombinasjon med PC lenge. Har Parallels Desktop, og har prøvd alle tips jeg klarer å få tak i, men jeg får det bare ikke til! Er det overhodet mulig å få denne klokken til å kommunisere med min nye Mac Book Pro? I så fall, kan noen gi meg et tips som en mindre datakyndig er i stand til å forstå?

Svært takknemlig for gode svar!
medlem i 138 måneder
 

Re: Polar pulsklokker med Mac-støtte

Innleggav tsenneset » tor 04.10.2012 12:55

Er du sikker på at IR-adapteret blir kobla til den virtuelle maskina? Når du pluggar den i (gitt at VM er starta) skal du få opp eit vindauge der du blir spurt om du vil koble adapteret til OSX eller Windows. Hvis du køyrer Windows 7 i Parallels, har du installert drivar for IR-adapteret? Eg køyrer ProTrainer 5 i ein Windows 7-VM og det fungerer heilt fint.

mvh
Thore
medlem i 141 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]